Listopadowe stylizacje i blogowe rewolucje

Listopad dobiegł już końca, choć trudno mi w to uwierzyć... Czy tylko mi ten czas tak szybko leci, czy inni też mają wrażenie, że jakby przyspieszył? Czyżby to już syndrom końca roku, przygotowania do okresu świątecznego itp.? W każdym razie, teraz czas na podsumowanie stylizacji, które w listopadzie publikowałam na Facebooku. Dużo ich nie ma, gdyż nastał ten czas, gdy dzień jest krótki i nie zawsze zdążę zrobić zdjęcie przy jeszcze dobrym oświetleniu, ale za to są bardzo reprezentatywne dla mojej jesiennej garderoby:)

Jako pierwszą zaprezentowałam stylizację codzienną, razem z moimi sztruksowymi wzorzystymi spodniami, które o tej porze roku są na wagę złota. Stanowią też dla mnie zawsze wyzwanie, jaką dobrać do nich resztę stroju, gdyż kolor i wzór część rzeczy dyskwalifikuje. Tutaj połączyłam je razem z czarną bluzą i szarym podkoszulkiem. No i oczywiście ulubionymi kozakami na słupku:)



Bluza: Vero Moda
Top: Jacqueline Riu
Spodnie: DIY
Buty: Kazar
Torebka: CCC

Podobno golfy z powrotem są modne i całe szczęście, bo nie ma chyba lepszej góry na sezon jesienno-zimowy:) Ten czerwony zestawiłam razem z luźnym kardiganem i dopasowanymi spodniami. Żeby nie było zbyt skromnie założyłam też ozdobny naszyjnik:


Golf: Camaieu
Kardigan: n/n
Spodnie: DIY
Buty: Kazar
Naszyjnik: Glitter

Tą sukienkę/tunikę mam już od kilku lat, ale dawno jej nie zakładałam. Ostatnio jednak wróciła ona do łask, jest bardzo wygodna, a i za jej wzorem się stęskniłam. Zawsze wolałam ją zakładać do spodni jako tunikę, niż do rajstop jako sukienkę, tak też i tym razem zrobiłam:



Sukienka/tunika: Quiosque
Bluzka: Big Star
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torba: Jacqueline Riu

A tu już stylizacja właściwie zimowa. Dziś po tym śniegu już prawie nie ma żadnych śladów, ale pozwolił się przyzwyczaić do myśli, że idzie grudzień, pierwszy w moim mniemaniu typowy zimowy miesiąc. Odkryłam też, że moja kwiecista kimonowa bluzka bardzo ładnie komponuje się z białym, zimowym krajobrazem:



Płaszcz: Monnari
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Kazar
Rękawiczki: n/n

Nie wiem, czy zauważyliście, ale ostatnio wygląd bloga  został poddany kilku znaczącym zmianom. Wreszcie znalazłam szablon dla niego odpowiedni (autorstwa Eweliny z bloga Grafiterka) i moim zdaniem teraz o wiele bardziej bardziej elegancko się prezentuje:)

28 komentarzy:

  1. Wszystkie zestawy sa ciekawe i prezentujesz sie w nim bardzo ladnie, Mario Tamaro. Masz racje ta kolorowa bluzeczka swietne pasuje do snieznego tla.Takze szablon bloga prezentuje sie bardzo przejrzyscie i interesujaco. Pozdrawiam Cie serdecznie i przesylam troche slonecznych promykow z Saarlandu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:) A promyki słońca bardzo mi się przydadzą, tu ostatnio niemalże same pochmurne dni:)

      Usuń
  2. Pierwszy zestaw najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej się podoba ten z sukienką i dżinsami, pewnie też dlatego, że sama często się ubieram w tym stylu. Golf na zimę jest najlepszy, to prawda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że akurat te się spodobały:)

      Usuń
  4. Metamorfoza bloga bardzo korzystna. Wszystkie stylizacje są świetne , Lubię Twoje sztruksowe kolorowe spodnie i sukienkę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szablon bloga! Idealny!:))
    Stylowka z sukienką w roli głównej, najbardziej mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Your style is so cool Maria. I love all your looks. The dress is my fave, so cute! Have a good weekend darling.


    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się stylizacja z czerwonym golfem. Jest żywa,bardzo kobieca i na dodatek trendy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka w kwiaty jest piękna ... zmiany na blogu jak najbardziej korzystne, ja obecnie pracuje nad moją stroną a blog na razie odpoczywa, stronę zaniedbałam a zaległości wiele - Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad ważnymi rzeczami warto popracować, zaległości kiedyś nadrobisz, a jednak miła dla oka i przejrzysta szata graficzna jest bardzo ważna. Dziękuję:)

      Usuń

  9. Love the post and thoughtful content!!
    Hope you had an amazing weekend :)
    I am glad you enjoyed reading my recent posts and thank you!!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  10. dopasowane spodnie to coś co musi w szafie być:)

    OdpowiedzUsuń
  11. That floral kimono blouse is so elegant in snow!

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger