Czerwcowe stylizacje

Nie wiem jak to u Was wygląda, ale u mnie sezon urlopowy w pełni. Przede mną prawie 2 tygodnie laby w mojej ulubionej letniej miejscówce:) Ten wpis przygotowałam w przerwach między przygotowaniami do wyjazdu, a gdy go czytacie, to już pewnie jestem na miejscu, zatem tym razem podsumowanie będzie krótkie, zwięzłe i na temat. Zapraszam wszystkich do przeglądu stylizacji z rzeczami diy:

Zestaw 1 wybrałam na zajęcia. Jak widać, bardzo polubiłam szorty z zakładkami, które są nie tylko bardzo wygodne, ale też i nie takie krótkie, zatem na co dzień można je spokojnie nosić:


Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Sandałki: CCC
Torba: H&M


W czerwcu moje zajęcia dobiegły końca. Trochę szkoda, ale w końcu trzeba iść dalej i się rozwijać:) Zakończenie roku to okazja, na którą warto ubrać się nieco inaczej, niż na co dzień. Pomimo, iż pogoda była już bardzo letnia, na rozdanie świadectw założyłam uszyty na zajęciach żakiet. Do zestawu wybrałam czarną spódnicę z koła i bluzkę w paski. O żakiecie napiszę więcej już po powrocie, bo przed wyjazdem nie zdążyłam zrobić mu zdjęć:




Żakiet: DIY (wkrótce na blogu)
Bluzka: Jacqueline Riu
Spódnica: DIY
Buty: Ryłko

Po raz kolejny wybrałam połączenie czerni i czerwieni, niczym na pierwszym zdjęciu. Tym razem tylko bluzka jest luźniejsza i spodnie dłuższe. Moim zdaniem to połączenie kolorystyczne jest  po prostu niezawodne:)




Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Buty: Ryłko
Torebka: CCC

A w tym zestawie prezentuję nową, kwiecistą bluzkę, która powstała u mnie ostatnio w ekspresowym tempie. Uszyta została z bardzo miłego w dotyku cienkiego jerseyu i już bardzo lubię ją nosić. A zdjęcie poniżej przedstawia moją ulubioną stylizację w tym wpisie i jedną z bardziej udanych w ogóle:


Bluzka: DIY (wkrótce na blogu)
Szorty: DIY
Sandałki i torebka: CCC


28 komentarzy:

  1. Czekam na wpis o żakiecie i bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje :) udanego wyjazdu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka w kwiaty jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love third outfit very much, Maria!
    Very lovely!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy zestaw ma w sobie to "coś". Muszę przyznać, że czerwień to Twój kolor. Mi z nim nie po drodze, ale u innych podoba mi się bardzo. Fajna ta luźna czerwona bluzeczka. Bardzo podoba mi się jerseyowa bluzka z ostatniego zdjęcia. Wygląda uroczo. Świetnie dobrany fason i materia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że uważasz, ze czerwień to mój kolor, bo ja go uwielbiam i ubrań oraz dodatków w tym kolorze u mnie chyba nigdy nie będzie za wiele:)

      Usuń
  6. Bluzka w kwiaty jest bombowa! Zaczynam zastanawiać się nad uszyciem takich dłuższych spodenek, bo to rzeczywiście uniwersalna część garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Uszycie takich spodni jak najbardziej polecam, moim zdaniem na lato są niezastąpione

      Usuń
  7. Lovely recap, you look always so stylish!
    http://www.donnamoderna.com/moda/tendenze/come-indossare-fantasia-animalier-primavera-estate

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda stylizacja jest super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wszystkie , zdecydowanie kolor czerwony jest dla Ciebie. Miłego odpoczynku !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi, ze tak uważasz:) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Wszystkie ciuszki sa ładne ale najbardziej spodobały mi się szorty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że one, gdyż są jednym z moich ulubionych letnich ciuchów:)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba ta koszulka w kwiaty! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się zestaw z rybaczkami:))
    Odpoczywaj na maxa!!! Ja też jestem w rozjazdach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ja też jeszcze do niedawna byłam, ale po to w końcu są wakacje:)

      Usuń
  13. Hi beautiful Maria! You look lovely. My favorite is the last outfit with the floral top. Very cute. Enjoy your week darling.

    http://fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger