Stylizacje kwietniowe

Mamy majówkę:) Dla mnie to taki przedsmak wakacji i lata. Nie wiem jak u Was, ale u mnie wczoraj zrobiła się ładna pogoda, jest ciepło i bardziej wiosennie, niż w ostatnich dniach. Korzystając z wolnego czasu, przygotowałam podsumowanie stylizacji kwietniowych. Część była prezentowana na bieżąco na Facebooku, a część zostanie pokazana dopiero teraz, gdyż w ostatnim tygodniu za bardzo czasu na wrzucenie stylizacji nie miałam.

W tym miesiącu bardzo często wybierałam coś czerwonego. Tutaj mam na sobie płaszczyk, który w moim posiadaniu jest już od kilku ładnych lat, jednak zakładałam go do tej pory sporadycznie. Myslę, że bardzo ładnie komponuje się z kwiecistą bluzeczką i niebieskimi spodniami. Dodatki z kolei wybrałam czarne z wyjątkiem pierścionka:


Płaszcz: Cubus
Bluzka: DIY
Spodnie: Cubus + moja przeróbka
Buty: Kazar
Torba: H&M

Kwiecień plecień bo przeplata... W tym roku co prawda mieliśmy zamiast zimy i lata raczej trochę jesieni i lata. Za zmianami trudno czasem nadążyć, a ubrać się odpowiednio do warunków panujących na zewnątrz wymaga dużej czujności. Ja na wszelki wypadek jak najwięcej rzeczy letnich i jesiennych miałam przygotowanych, aby było przynajmniej z czego wybierać. Oto stylizacja na pierwsze bardzo ciepłe dni: 


Bluzka: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Spodnie: Cubus + moja przeróbka
Baleriny: Wittchen
Torebka: CCC

I dwie stylizacje, których nie zdążyłam pokazać tutaj wcześniej. Oto, co wybrałam na nagłe ochłodzenie. Do łaski wróciły wciągane buty i flauszowy płaszcz:


Płaszcz: DIY
Kardigan: Jackpot & Cottonfield
Bluzka: DIY
Spodnie: Spodnie: Cubus + moja przeróbka
Buty: Kazar
Torba: H&M

A tak ubrałam się na spotkanie rodzinne. Sukienka w kwiaty wszystkim bardzo się spodobała:


Płaszcz: Cubus
Sukienka: DIY
Rajstopy: Calzedonia
Buty: Kazar
Torebka: CCC

34 komentarze:

  1. Ślicznie. Uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czerwony płaszczyk mam moc. Świetnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że tak uważasz, bo wiosną i wczesną jesienią nosiłam go bardzo często:)

      Usuń
  3. absolutnie śliczny ten płaszczyk. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia. Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, great outfits :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie masz rację, że nasze blogi to równolatki :)
    Życzę Tobie również kreatywności, wile ciekawych prac do zrealizowania, pomysłów aby zawsze można była tu miło zaglądać.
    A tak w ogóle uwielbiam Twoje fotografie jak są wykonane przed domem :) Stabilizacje ciekawe jak na zimowy kwiecień a mamy maj i myślę, że będzie cieplej i słonecznej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for this wonderful post!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi nice to meet you,
    amazing red jacket dear
    Come to visit me
    kisses

    To me new post
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim odczuciu wygrywa flauszowy płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych na chłodniejsza połowę roku:)

      Usuń
  10. Ja nie rozumiem, dlaczego nie nosiłaś zbyt często czerwonego płaszczyka, bo jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawał się na mnie zaciekawi wąski:) Ale wiesz, moja waga to kwestia zmienna:)

      Usuń
  11. bardzo ładnie ci w takich kolorach :)
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger