Stylizacje w październiku

Minął październik, zatem czas na podsumowanie stylizacji, jakie publikowałam na Facebooku w trakcie jego trwania. Znowu nie ma ich zbyt dużo, wybaczcie, ale szkoła zabiera mi bardzo dużo czasu, a poza nią także mam mnóstwo zajęć. Na zdjęcia brakuje mi po prostu albo czasu, albo odpowiedniego oświetlenia, bo w końcu zaczęła się taka pora, że jak się ze zdjęciami nie zdąży do 15.00, to o dobre oświetlenie trudno. Zatem, prezentuję to, co udało mi się uwiecznić, z nadzieją, że w przyszłym miesiącu będzie tego więcej:)

Październik to międzynarodowy miesiąc walki z rakiem piersi. Zestawem numer 1 "reklamowałam" zdrowy nawyk, jakim są ich okresowe badania. Dlatego postawiłam na kolor różowy. Wielką fanką tego koloru nie jestem, ale przeciwniczką też nie, wybrałam go po prostu z umiarem i w ramach mojego osobistego gustu. Główną rolę zagrały tutaj przede wszystkim moje spodnie w kwiaty, oraz bluzka z fantazyjnym nadrukiem. Reszta jest stonowana:


Bluzka: John Richmond
Spodnie: DIY
Botki: n/n
Torba: Jacqueline Riu

Różowy kolor polubiłam nieco bardziej w tym miesiącu, a przyczyniły się do tego głównie moje kwieciste spodnie, które teraz wybieram bardzo często. Miały być na wiosnę i lato, a coś czuję, że cały rok będę je zakładać:) Ale, kto powiedział, że wszystko musi być w kolorach typowo jesiennych i tylko z brązem, bordo, szarością, czernią i karmelowym? W tej stylizacji postawiłam na róż (znowu) i fiolet. Dodatki po raz kolejny wybrałam stonowane:


Płaszcz: DIY
Tunika: n/n
Spodnie: DIY
Buty: Kazar
Torba; Jacqueline Riu
Brelok: DIY
Szal: n/n

Tak, wiem wiem, ciągle wybieram te spodnie... Nie noszę ich codziennie, ale jakoś gdy je mam najchętniej łapię za aparat i je fotografuję:) Tym razem mocno je stonowałam za pomocą nie tylko czarnych dodatków, ale też i płaszcza. Dzięki tym spodniom nie wygląda taka stylizacja ponuro, a golf w bursztynowym kolorze dodatkowo ją ożywia:


Płaszcz: Orsay
Golf: Carry
Spodnie: DIY
Kozaki: Kazar
Torba: Jacqueline Riu
Szal: H&M
Rękawiczki: Wittchen

51 komentarzy:

  1. Bombowy ten zestaw!!! Taki pozytywny i z humorem! Bardzo mi się w nim podobasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, a do tego masz śliczny uśmiech. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cutest pants ever. Looks great on you.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Very lovely! Hope you have agreat Monday!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te spodnie . Z czarnymi dodatkami jest super. Pozdrawiam i powodzenia w nauce !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Like it that you wear the coloured pants with the funny print shirt! I'm convinced everybody who is meeting you gets immediately good mood <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są mega!! Świetnie w nich wyglądasz!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I like this! Great post. :D

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale Ci się nie dziwię, nawet jeśli chodzisz w tych spodniach niemal codziennie. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie to może nie, ale często je wybieram bo bardzo je lubię:) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  10. Kto powiedział, że kwiaty i kolory nadają się do noszenia tylko wiosną i latem. Właśnie warto wyróżniać się takimi strojami jesienią i zimą :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie bardziej są polecane na sezon wiosenny i letni, bardziej się z nimi kojarzą. Uważam podobnie,,dziękuję:)

      Usuń
  11. Te spodnie są tak cudne, że nie dziwię się, że je polubiłaś. Rewelacyjne zestawy.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo motywujący i inspirujący post :) Zdecydowanie będę wpadać częściej, buziaki!

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te spodnie :) Bardzo dobrze w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, żeby jesień nie była smutna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I like your new blog image!! :)
    the outfit is cute too.

    xoxo,
    Winn | ♥
    winscribbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie mają tak piękny nadruk iż nie dziwię się że często się z nimi fotografujesz :-) Przypominają mi bardzo ubranka z D&G :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?:) Dziękuję bardzo za te słowa, uwielbiam D&G:)

      Usuń
  17. Love your post, great content!

    Only 5 MORE MONDAYS till CHRISTMAS!!

    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  18. I just read Alice's comment and she's so right. D&G comes to mind. That fabric is everything.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, thank you a lot dear, I totally love everything D&G creates:))

      Usuń
  19. I like both versions, with pants tucked in the boots and with the pants worn over the boots...you look great!...and I must say those pants are divine. great DIY!!!

    you're very talented!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful look!!! I love your pants!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi dear
    Great outfit, chic and perfect for fall
    Love the flower pants
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing, you make many clothes!
    I love your chic coat♡

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger