Stylizacje sierpniowe

Witam Was serdecznie po kolejnej długiej przerwie na blogu. Była ona spowodowana tym, że przez niemalże 2 tygodnie nie miałam stacjonarnego internetu i jedynie na telefonie mogłam polegać. Z tego powodu nie miałam jak opublikować zdjęć z aparatu, ani ich podpisać. Ponadto, na początku września rozpoczęłam kurs kwalifikacyjny zawodowy A.12, czyli wykonywanie usług krawieckich, przez który mój czas wolny znacznie się zmniejszył. O kursie napiszę więcej pewnie jeszcze nie raz, bo póki co dopiero poznaję jego realia.

A dziś zapraszam na mocno spóźnione podsumowanie stylizacji opublikowanych w sierpniu na Facebooku

Pierwsze trzy zdjęcia pochodzą z wyjazdu do Kazimierza Dolnego. Panowały wtedy jeszcze upały, więc moją urlopową garderobę planowałam tak, aby zabrać ze sobą jak najbardziej komfortowe rzeczy. Nie mogę uwierzyć, że to było zaledwie miesiąc temu, tyle od tamtej pory się działo, że mam wrażenie, że pół roku co najmniej minęło:)

Na wyjazd zabrałam ze sobą nową uszytą sukienkę w kwiaty. Powstała ona z myślą o upalnych dniach i stwierdzam, że spełniła swoją rolę. Jest luźna, przewiewna, a jednocześnie nie wygląda nudno. Na spacer po mieście dobrałam do niej sandałki na niewielkiej koturnie i ulubioną wakacyjną torbę Monnari:


Sukienka: DIY
Sandałki: CCC:
Torba: Monnari

Na drugi spacerowy dzień po mieście i zwiedzanie wystawy ubrałam bluzkę ozdobioną dzianinowymi kwiatkami i szorty w paski i kwiaty:


Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Sandałki: CCC
Torba: Monnari
Okulary: Ray Ban

Taki strój wybrałam z kolei na zwiedzanie ruin zamku. Szorty w kwiaty w tym sezonie stały się moimi ulubionymi, a niedawno uszyta czerwona bluzka z rozcięciami stworzyła z nimi ciekawy letni komplet:


Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Sandałki: CCC
Torba: Monnari

Po powrocie do domu pogoda uległa (na szczęście) zmianie. Skończyły się upały, ale nadal mieliśmy bardzo ładne i ciepłe lato. Garderoba nadal była letnia, ale można było sobie przypomnieć, że to już druga połowa sierpnia i powoli zbliża się jesienna pogoda:


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Torba: Jacqueline Riu
Baleriny: H&M

A ostatnią stylizację utrwaliłam dokładnie w ostatni dzień wakacji. Wróciły upały, było chyba 30 stopni i nie pamiętam kiedy ostatni raz mieliśmy podobne ocieplenie tuż przed początkiem roku szkolnego. Postanowiłam skorzystać z pogody i na zakupy ubrałam czarną bluzkę z falbanami:


Bluzka: DIY
Szorty: H&M
Torba: Jacqueline Riu
Sandałki: CCC

Jeśli chcesz być na bieżąco ze stylizacjami zachęcam do polubienia strony bloga na Facebooku :)

31 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi sie stylówka z szarymi spódnicospodniami! Super wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że tak uważasz, bo ja w tym roku bardzo je polubiłam:)

      Usuń
  2. Wszystkie stylizacje są świetne. W oko mi wpadły dwie czarne bluzki ta z kwiatkami i druga z falbanami , może dlatego że kolor czarny jest u mnie numerem jeden. Miłego weekendu i czekam na wieści z kursu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stunning in all the images darling. The grey pencil skirt and red top is my favorite, so cute!!! Glad you have your internet back now and congratulations on starting the course.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. How wonderful you are back and hopefully you Internet now works stable! Like the looks you wore as usual and I wish you many success for your training <3 (Although I'm convinced you are already a perfect sewer <3)
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje, bluzka z kwiatkami i krótkie szorty są super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje i w widzę, że w czerwieni bardzo Ci do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że tak uważasz, bo to jeden z moich ulubionych kolorów:)

      Usuń
  7. cute looks!

    ephemeralfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cute looks!

    ephemeralfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień, to Twój kolor! Powinnaś częściej ją nosić! Rozświetla Ci buzię i od razu czuć energię:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. cute outfits! i liked the 2nd one. :)

    xoxo,
    Winn | ♥
    winscribbles.blogspot.com | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. love all your looks! super cute :D

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. All outfits are so lovely :))
    Especially I like first photo!

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger