Stylizacje majowe podsumowanie

Maj się skończył, zatem czas na podsumowanie stylizacji. To był dość zimny miesiąc w porównaniu do poprzednich lat. O tej porze często zakładałam już szorty i bluzki na ramiączkach, a w tym roku nawet spodnie 3/4 ubrałam raptem ze 2 razy i to na bliższe wypady. Pomimo to, garderoba staje się coraz lżejsza i bardziej różnorodna. Ten miesiąc podobał mi się, bo dawał mnóstwo pretekstów do wyzwań stylistycznych, jak zwykle wtedy, gdy pogoda nie jest oczywista. Zapraszam na mały przegląd:)

Bluzka z folkowej chusty, którą prezentowałam na blogu na początku maja, okazała się jedną z moich ulubionych bluzek w tym sezonie. Kwiatowy wzór w "moich" kolorach rozjaśni absolutnie każdy zestaw. Tu ubrałam ją jeszcze razem z długimi butami i luźną kurtką.


Kurtka: n/n
Bluzka: DIY
Spodnie: H&M
Torba: Jacqueline Riu
Buty: n/n
Brelok: DIY

Wychodząc wieczorem ze znajomymi postanowiłam założyć czarną bluzkę z tiulowymi falbanami. Postawiłam na jeden wyraźny akcent, a resztę stroju wolałam zostawić stonowaną:


Bluzka: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Baleriny: Pimkie

Deszczu nie brakowało, ale to prawdopodobnie właśnie dzięki niemu bzy wyjątkowo długo kwitły. Pierwsze pąki pojawiły się jeszcze w kwietniu, a dopiero teraz zaczęły więdnąć. A oto jak się ubrałam na deszczową pogodę:


Peleryna: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Kalosze: n/n

Nawet pod koniec miesiąca lato jeszcze do nas nie zawitało, zatem jeśli już wybierałam bluzki bez rękawów, to koniecznie pod jakiś żakiet czy kurtkę:


Kurtka: Camaieu
Bluzka: DIY
Spodnie: H&M
Buty: Ryłko
Torba: Jacqueline Riu
Brelok: DIY

44 komentarze:

  1. Ciekawe stylizacje a pierwsza fotografia rewelacyjnie wykonana.
    Bluzeczka bardzo się wyróżnia przy zieleni a tym bardziej że nie świeci tak bardzo słońce i jest bardzo widoczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie to robiłam koło 19, wtedy rzeczywiście kolory nieco inaczej wychodzą. Cieszę się, że przypadło Ci do gustu:)

      Usuń
  2. piekne zestawy, czerwona kurteczka rewelacja! Serdecznie pozdrawiam Mario Tamaro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne stylizacje , wszystko bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podobają:) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. So many diy projects!you are very creative!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne - szczególnie zestaw z czerwoną kurtką przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że on się spodobał, bardzo lubię tą kurtkę:)

      Usuń
  6. Oj, pogoda w maju nie rozpieszczała :) Jak ja zazdroszczę, że sama sobie szyje takie rzeczy, np. tą bluzkę z chusty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt i nadal jest z nią różnie:) Zachęcam do nauki, podstawy są dość proste do opanowania, a jaka satysfakcja z tego, że posiada się rzecz, której nie ma nikt inny:))

      Usuń
  7. Świetne :) chciałabym umieć czarować takie rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie propozycje są bardzo ciekawe i piękne, a najważniejsze, że to Twoje dzieła...
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Barbaro za miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń
  9. Hi dear
    Great styles, so trendy
    Love the red jacket
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the red jacket, bright colors really suit you. Have a fab week. http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your style, always!!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Folkowa bluzka i pelerynka podobają mi się najbardziej:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że je lubisz, bo obie te rzeczy bardzo lubię nosić:)

      Usuń
  13. Świetny ten look z pelerynką :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely outfit!
    I follow you now♡

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger