Stylizacje grudniowe

Jak co miesiąc zapraszam na podsumowanie stylizacji. W grudniu królowały u mnie 3 kolory: czarny, biały i czerwony. Szczególnie chętnie wybierałam ten ostatni, to chyba dlatego, że o tej porze roku przywołuje on skojarzenie ze świętami. Na facebooku pokazałam stroje na 3 różne okazje. Pierwszą był codzienny, z wykorzystaniem letniej, czarno białej bluzki:


Kardigan: Jackpot & Cottonfield
Bluzka czarno biała: DIY
Spodnie: H&M
Botki: n/n
 
Niby obrona to nie są wybory miss, ale każda kobieta chce jakoś wyglądać w każdej sytuacji:) Zdecydowałam się na zestaw złożony z białej bluzki z szerokimi rękawami i cekinową ozdobą przy szyi, czarne spodnie i botki w tym samym kolorze. Uzupełnieniem stroju była moja bransoletka z kwiatami.


Bluzka: Monnari
Spodnie: n/n
Botki: n/n
Bransoletka: DIY

Wigilię w tym roku spędziłam w domu z rodziną. Tym razem postawiłam na oryginalną bluzkę z koronkową aplikacją, która przywołuje skojarzenie ze świętami:)


Bluzka z koronkową aplikacją: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Spodnie: H&M
Buty: Prima Moda

A kolejne podsumowanie stylizacji będzie na początku przyszłego miesiąca:)

42 komentarze:

  1. Ten ostatnio strój jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, ze moglam Cie zaispirowac i podobnie na moj sposob przerobilas Twoj szary kardigan i dalas mu druga szanse!!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że ta koronka nie tylko zasłoni szew z przodu, ale też będzie ozdobą samą w sobie dzięki kontrastowemu kolorowi:) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Love all three looks, but the last one is my favorite.
    Happy New Year
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! I so love your shoes. Happy Wednesday! :)

    xoxo;
    WHATKENNYHEARTS.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka z koronką jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta wigilijna i na obronę są wyjątkowo oryginalne!
    Mogłabym je w szafie mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous outfits love the first one. xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje , ta ostatnia jest wyjątkowa.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great Outfits! Love the first one ,you look amazing :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie ładne, ale ta bluzka z czerwoną koronką jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje są piękne, ale ta ostatnia podobała mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej przypadła mi do gustu bluzka z koronkową aplikacją. Świetna

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your Christmas eve look!!! ;) xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie śliczne, ale 3 - to rewelacja!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice looks! Love all of them!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno tu u Ciebie nie byłam!
    Ta trzecia bluzka/tunika jest rewelacyjna!!! Śliczności ta czerwona koronka. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witam z powrotem po przerwie i zapraszam częściej:)Dziękuję bardzo!

      Usuń
  17. Bluzka z koronkową aplikacją wymiata! Najbardziej mi się podoba .Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger