Jedwabna bluzka i koronkowe szorty

Dziś w roli głównej zamiast moich szortów wystąpi bluzka. Zdążyłam się z nią przeprosić wczoraj. Do tej pory rzadko ją zakładałam, głównie przez materiał, który jest typowym gnieciuszkiem, jak na jedwab przystało. Jednak szycie nauczyło mnie, że niektóre materiały mają taką naturę i już zagnieceniami na nich się nie przejmuję. 

Po bluzkę warto było sięgnąć, bo stylizacja z nią okazała się strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o dobór do sylwetki. Ze względu na to, że jestem typową gruszką, wszystko, co poszerza ramiona działa zbawiennie dla mojej figury. Falbany na górze równoważą proporcje. Szorty własnego projektu stanowią tym razem doskonałe tło dla tego topu. Zwężają one optycznie biodra, a subtelna czarna koronka sprawia, że nie wyglądają zbyt banalnie, a jednocześnie nie odwracają uwagi od topu. Do stylizacji dodałam bransoletę z kolorowymi szkiełkami, bo bardzo pasuje do tego zestawu. Na nogi wybrałam sandałki na płaskim obcasie, aby dodać całości trochę luzu i komfortu. Dzięki temu wyszła perfekcyjna stylizacja na wakacyjny wyjazd, w szczególności na popołudniowy spacer po mieście:)






Zbliżenie dekoltu. Po prostu uwielbiam, jak jest on wykończony.

Bluzka: Tatuum
Szorty: DIY
Bransoleta: H&M
Buty: Kazar

70 komentarzy:

  1. Piękna bluzka! Bardzo Ci do twarzy w tym kroju i kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Uważam, że to chyba najlepsza stylizacja z tych które tu oglądałam. Wszystko świetnie pasuje, nic bym nie zmieniła. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Szczerze mówiąc, to jest i moja ulubiona stylizacja. Myślałam o tym, żeby zestawów nie zamieszczać już w postaci całych wpisów, ale przy tym złamałam postanowienie.

      Usuń
  3. Nice top.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka bardzo mi się podoba. Komplecik jest uroczy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing green shirt!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka wygląda po prostu wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne połączenie bluzki i szortów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bombowe połączenie :) Super Ci w takim kolorze! Szortów nie widać za bardzo, ale grają ważne drugie skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że tak uważasz:) Bo bluzka tym razem trochę dłuższa a szorty są bardzo krótkie:)

      Usuń
  9. Lovely look. Thanks for the visit.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I love that shade of green hun, very cute blouse!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. Do twarzy Ci w taki kolorze!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te jedwabna bluzeczke i cala stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczna bluzka, dekolt ma rewelacyjny do tego cudny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    przepiękny kolorek tej bluzeczki :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym prosić Cię o pomoc jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. So lovely, that top is so pretty! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. such a cute top! the color of it is so beautiful :D

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzka, choć szorty mi się również bardzo podobają;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you for stopping by Maria Tamara, just popping in to wish you a lovely day!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka jest naprawdę przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zielony to chyba Twój kolor? :) Pięknie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zdecydowanie i go wprost uwielbiam:) Dziękuję

      Usuń
  21. Piękna jest ta bluzka. Wykończenie dekoltu i rękawów jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  22. That top is fantastic! I am really loving the detailing of the shoulders and the color is fabulous!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna bluzka i ten kolor jest dla Ciebie niezwykle twarzowy. Świetny komplet Mario. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz, piękny kolor bluzki...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze - pięknie i bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie i nawet tło z Tobą współpracuje. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło wyglądało wtedy jak zrobione na zamówienie:) Dziękuję bardzo!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger