Ozdabiamy kostium kąpielowy

Gdyby przez ostatnie dni za każde wypowiedziane "Jak mi się nie chce" płacono, już bym kupowała sobie luksusowe auto:) Upały takie już są, że cokolwiek się robi, jest się 10 razy szybciej zmęczonym, niż normalnie. A aktualnie przygotowuję się do wyjazdu (czyt. szyję nowe ubrania na wakacje), więc przypomniałam sobie również o pewnej pracy sprzed około roku. Wtedy, na dzień przez podróżą pomyślałam, że chciałabym ozdobić mój zwykły, czarny, dwuczęściowy kostium. Czasu było bardzo mało, więc wymyśliłam ozdobienie go za pomocą koralików i kryształków, które akurat miałam. I oto rezultat:


Pomysł na ozdobę dołu był prosty: narysowałam linię 2 cm pod górnym brzegiem i naszylam na niej zielone koraliki i kryształki na przemian. 



Chciałam też ozdobić górę od kostiumu, ale kryształków miałam za mało. Dlatego wymyśliłam kwiatka z koralików i cekinow, którego naszylam tylko z jednej strony przy ramiaczku. Ważne jest, że zachowałam pewną konsekwencję kolorystyczną i dzięki temu obie części nie wyglądają jak z innej bajki.


Praca trwała zaledwie jedno popołudnie. Wzór nie jest może jakiś bardzo wymyślny, ale już sprawia, że kostium wygląda oryginalniej, a ja miałam satysfakcję, że dorzuciłam do niego moje trzy grosze:)

Jeśli posiadacie gładki kostium i już zdążył Wam się znudzić, lub po prostu chcecie go trochę urozmaicić, możecie ozdobić go koralikami, tak jak ja. Gdy macie mało czasu na to, naszyjcie je przy brzegach. Ważne jest wtedy tylko to, aby były one ułożone dość równo.

Gdy czasu jest więcej, można poszukać w Internecie różnych szablonów i wzorów i na ich podstawie zrobić oryginalną aplikację.

Najlepsze jest jednak to, że naszywanie ozdób nie wymaga większego wysiłku fizycznego. Wystarczy mieć trochę czasu i pomyśleć. Dlatego to perfekcyjny pomysł na diy podczas upałów, takich jak dziś.


41 komentarzy:

  1. szału nie ma, albo po prostu nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool swimsuit.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. drobne elementy często mogą wiele znaczyć. W przypadku Twojego stroju bardzo podoba mi się ozdobienie majteczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem po prostu sprawiają, że jest już jakiś inny efekt:) Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Szczególnie ozdobienie dolnej części kostiumu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się bardzo, że Ci się podoba:)

      Usuń
  5. Gorgeous bathing suit, I really like it :) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. takie drobne elementy, a dają dużo;-) świetny pomysł;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! I od razu masz coś innego niż można kupić w sklepie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowo ,było stare jest nowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, delikatnie i oryginalnie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta rzecz a pięknie zdobi. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. It looks adorable now! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. This bikini in midnight blue is super cute!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. I to się nazywa kreatywność! Mam u Ciebie i innych blogach zaległości. Nadrabiam... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Barbarossa:) Nic nie szkodzi, przecież każdy ma życie poza blogiem,. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Świetnie wyglada to bikini ! Super pomysł :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Ci to wyszło, widać, że mega kreatywna osóbka z Ciebie, a to się ceni :) Strój dostał drugie życie i prezentuje się wspaniale :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te słowa:) Chciałam, aby po prostu nie wyglądał banalnie. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Hi dear and thank you for your visit!!! Nice and precious!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny strój :) Zdolniacha ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :D
    Pozdrawiam ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł! Super to wygląda!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger