Sweter ze srebrną nitką w wiosennej stylizacji

Materiał na sweter znany z poprzedniego wpisu został zakupiony w czasie świątecznej gorączki. Wtedy błyszczące tkaniny były bardzo na topie, zajmowały honorowe miejsce na wystawach sklepowych, pełno ich było także w reklamach. Jednak inspiracji na pomysłowe przerobienie, jak na złość, brakowało. Dopiero niedawno pojawił się pomysł z koronką. Sweter został poddany metamorfozie i jestem z niej bardzo zadowolona. W tym czasie zrobiło się wiosennie i trendy uległy wyraźnej zmianie. Zawsze mam tak, że jak uszyję nową rzecz, bardzo chcę ją pokazać na sobie i to nie tylko na blogu. Nie marzę o powrocie zimy nawet pod pretekstem zyskania okazji do założenia nowego swetra. Pomyślałam, że może lepiej spróbować wystylizować go w taki sposób, aby pasował do wiosennej pogody.

Pierwszym pomysłem było połączenie go z brązową wiatrówką. Bo sweter pod spodem sprawia, że nie trzeba czekać do lata, aby móc ją założyć i tym samym nie ryzykuje się zapaleniem płuc:






Kurtka- nie pamiętam, jeden sklep w Fashion House
Sweter- DIY
Spodnie- Jackpot & Cottonfield
Rękawiczki- Wittchen
Buty- Kazar
Okulary- Ray Ban

A oto drugi pomysł. Do kompletu wykorzystałam czarne wąskie spodnie i botki na obcasie w tym samym kolorze. Jednak dzięki płaszczowi własnego projektu i wykonania, szalikowi w kwiaty i bordowym rękawiczkom nie jest zbyt szaro buro i "zimowo". Dodatkowym urozmaiceniem stroju jest jedna z moich ulubionych torebek, z wielkim kwiatem:





  

 



Sweter- DIY
Płaszcz- DIY
Spodnie- H&M
Buty- Quazi
Szalik- nie pamiętam
Breloczek- DIY
Rękawiczki- Wittchen
Okulary- Ray Ban
Torebka- prezent

A w trakcie zdjęć, jak widać, miałam towarzystwo. Właściciele kotów pamiętajcie: najpierw patrzymy pod nogi, a później w obiektyw. Tak dla bezpieczeństwa zwierzaków i własnego przy okazji:)

23 komentarze:

  1. Świetne stylizacje, osobiście podoba mi się ta druga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja - rewelacyjna. Płaszczyk jeszcze raz pochwalę, apaszka też wpadła mi w oko. A kicia - przesłodki!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajne rękawiczki:)) Gdyby nie marzec przed nami to faktycznie możnaby dać wiarę, że to już wiosna:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to moje ulubione:) Hm, praktycznie pogoda już niemalże typowo wiosenna... Przynajmniej śniegu nie ma:)

      Usuń
  4. Druga stylizacja świetna , bardzo mi się podoba . Kotek słodziaczek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i kota:) Pozdrawiam również:)

      Usuń
  5. Kwiatowy szal super! I ta torebka (mam podobną, tyle że siwą) :) Ładnie fiolet z czerwienią się ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Przyznam, że bardzo lubię to połączenie kolorystyczne.

      Usuń
  6. Obie stylizacje bardzo fajne, choć chyba też jestem za drugą - bardziej wiosenna :) A kota zabieram! W sensie tego rudo-czarnego - super jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ale ja mojego kota nikomu nie oddam, bo za bardzo go lubię:P Ale przekażę, jak bardzo się spodobał:)

      Usuń
  7. Druga stylizacja bardziej mi się podoba - wyglądasz bardzo kobieco! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem za drugą stylizacją, bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swetry ze srebrną nitką lubię zawsze! Obie wersje fajne! Pierwsza bardziej sportowa, dryga romantyczna...wszak kobieta zmienną jest:))
    A kocisko wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo zmienną stylistycznie i jeden wariant ubioru to za mało:) Dziękuję w imieniu swoim i kota:)

      Usuń
  10. mnie bardziej przypadla do gustu druga wersja, ale tylko dlatego ze nie znosze brazu. Torebka jest przeswietna :) :9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja brąz na przemian lubię i nie lubię, ostatnio znowu wrócił u mnie do łask.

      Usuń
  11. Płaszcz w kwiaty cudny ,coś dla mnie na poprawę nastroju ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w kwiatki jest szalik, płaszcz jest gładki, fioletowy. Ale zgadzam się, że stylizacja jest optymistyczna, w sam raz pasująca do wiosennej aury:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger