Oj kot...

Oj, kot, pani matko, kot, kot,
Narobił mi w pokoiku łoskot!

Dziś będzie krótko, zwięźle i na temat, bo w weekend czekają mnie 2 egzaminy i jeszcze mnóstwo przygotowań. Z tego powodu chciałam podziękować bardzo wszystkim, którzy wypełnili zamieszczoną w poprzednim poście ankietę- w ten sposób pomogliście mi wykonać zadanie na egzamin:) Jak jednak widać, od szycia i od bloga nieźle się uzależniłam i nawet w tak pracowitym czasie znalazłam chwilkę na te dwie pasje:)

Tym razem tylko zaprezentuję broszkę w kształcie kota, którą wykonałam na potrzeby: Zashevkowe wyzwanie szyciowe luty 2014. Do wykonania tej ozdoby użyłam formy identycznej, co do broszki "Pumy". Tym razem kot powstał z kremowego filcu, trochę grubszego, bardziej chropowatego i sztywniejszego, niż poprzedni czarny kawałek. Dodałam mu oryginalną ozdobę na szyję: czarną obróżkę zrobioną z lamówki, do której został doszyty kwiatek z czerwonej dzianiny, który nie został wykorzystany przy bluzce z krótkim rękawem.

Broszka prezentuje się następująco:



Zapinana jest na agrafkę w kolorze starego złota:


A tak wygląda jego ozdoba na szyi w zbliżeniu:


Mam nadzieję, że się podoba:)

23 komentarze:

  1. Nic co kocie nie jest nam obce :) Super brocha. Też chcę taką. Zagarniam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ok, nie ma sprawy Mag Ik:) Cieszę się, że Ci się spodobała.

      Usuń
  2. Kotek śliczny. Oj podobałby się mojej córce. Tamaro, mam ostatnio problem z Internetem i nie zawsze otwierają mi się ulubione blogi. Też miałam 2 egzaminy, ciągle się czegoś uczę... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja właśnie dziś, gdy wróciłam do domu po tym 2 egzaminie czuję się jakoś dziwnie, bo... nie wierzę... niczego nie muszę się uczyć!:) Mam nadzieję, że Twoje dobrze poszły, pozdrawiam:)

      Usuń
  3. superowa brocha , szkoda ze nie widac go juz na czyms przypietym Powodzenia we wszystkim zycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isabello, stylizacja jakaś wkrótce będzie, ja przez ostatni tydzień nie miałam czasu na nic, a już na pozowanie do zdjęć i ich selekcję w ogóle. Ale nauki póki co koniec, więc czas brać się do pracy;) Dziękuję:)

      Usuń
  4. Powodzenia na egzaminach , kocia broszka urocza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie- dziękuję;) Egzaminy już za mną, czekam na wyniki. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Kciuki za łatwe tematy na egzaminach. Kociarą nie jestem ale ten kotek uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A pytania były...może być, raczej zdam:)

      Usuń
  6. Genialny kot! :D Trzymam kciuki za Twoje egzaminy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Już po i...chyba będzie dobrze, ale się za parę dni okaże.

      Usuń
  7. świetna :) powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotek świetny, powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koty! Broszka urocza :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)
    Powodzenia na egzaminach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także:) Dziękuję:) A egzaminy już za mną i czekam na wyniki. Pozdrawiam również.

      Usuń
  10. ależ urocze z niego kocie! takie dostojne i eleganckie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny kot! Bardzo koci :D Dziękuję za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger