Blog roku 2013

Kochani,
Jeśli podoba Wam się mój blogi, to mam ogromną prośbę. Chodzi o zagłosowanie na niego w konkursie "Blog roku 2013" w kategorii "Twórczość artystyczna". Będzie mi bardzo miło i z góry ogromnie dziękuję za każdy głos:)
Wystarczy wysłać sms o treści J00369 na numer 7122. Koszt jednej wiadomości to 1,23 zł, a dochód zostanie przeznaczony na rzecz fundacji "Gajusz" i hospicjum dla osieroconych dzieci.

Oto link:

http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/-b-maria-b-b-tamara-b-b-moda-b-i-szycie,7mc,blog.html



14 komentarzy:

  1. Wysyłam powodzenia;) fajnia inicjatywa że dochód z smsów przeznaczją na taki cel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Cel jest niezaprzeczalnie bardzo dobry z przeznaczaniem dochodów na fundację. Mimo to nie podoba mi się, że głosowanie odbywa się wyłącznie za pomocą smsów, wolałabym jakiś inny sposób.

      Usuń
  2. Poszedł:)) Żeby było sprawiedliwie, na każdą startującą w konkursie blogową koleżankę, puściłam jednego sms-a:D Powodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Fundacja "Gajusz" w takim razie chyba wyznaczy dla Ciebie nagrodę specjalną :D:D

      Usuń
  3. Ja tez już wysłałam:) Powodzenia, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że startujesz w innej kategorii :) :) :) Mogę wysłać na Ciebie:)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę bardzo wdzięczna Soniu:) Moj sms dla Ciebie już został wysłany. Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger