Wywiad/ Wyróżnienie nr. 2

Otrzymałam od mojej imienniczki wyróżnienie "Liebster blog". Bardzo dziękuję jej za pamięć o moim blogu:) Przy dostałam zadanie-odpowiedzieć na kilka pytań:

1. Pozytywna cecha Twojego charakteru: 
Myślę, że ciągła praca, aby stawać się coraz lepszą osobą.

2. Cecha, której nie lubisz: 
Czasami bardzo przeszkadzająca jest moja chaotyczność i brak skupienia uwagi na 1 rzeczy zbyt długo.

3.Czy lubisz prowadzić blog
Uwielbiam. Podczas wakacji bardzo za tym tęskniłam.

4.Dlaczego warto czytać Twój blog
Tutaj się nieco rozwinę. Jako nastolatka byłam stałą bywalczynią butików. Kupowałam, ile tylko starczyło mi kasy, a nie miałam takiej zbyt wiele (jak mnóstwo osób w tym wieku zresztą). Trzeba było więc wybierać ostrożnie i ponosić tego konsekwencje. Szyć zaczęłam, bo coraz bardziej wybrzydzałam, zwłaszcza na niewielką różnorodność rozmiarów ( jestem dość niska i szczupła, a wtedy byłam jeszcze mniejsza), oraz "wszystko na jedno kopyto" stylistyczne. Poza tym, parę razy odwiedziłam sklepy, w których sprzedawano m. in. D&G, Versace, Pradę... Zamiast jednak o kupowaniu tam regularnie zaczęłam marzyć o tym, aby takie ciuchy umieć robić.
Dzięki szyciu moja garderoba regularnie się powiększa. Mam ciuchy odpowiadających mi rozmiarowo, stylistycznie, kolorystycznie, własnego pomysłu, oryginalnych. Poza tym, zgłosiło się do mnie już kilka osób na poprawki i uszycie im ubrania. Na blogu chcę przede wszystkim pokazać, jak wiele można zyskać, dzięki tej umiejętności.

5. Podaj trzy formy odpoczynku, które lubisz najbardziej
- Internet i jego możliwości,
-Książka. Wiosną i latem pogrążam się w lekturze na leżaku na działce, jesienią i zimą w łóżku lub fotelu, ewentualnie na zajęciach na uczelni :P
-Słuchanie muzyki

6. Czy jesteś optymistką czy pesymistką
A jest jakaś 3 opcja? Bo nie jestem ani tym, ani tym do końca. Kwestia humoru:)

7. Jaki masz lek na zły humor
Towarzystwo kotów, wypad na miasto, rozmowa z kimś bliskim na dowolny temat, albo chociaż przejażdżka rowerem. Opcji jest mnóstwo.

8. Co w życiu jest najważniejsze
Jeszcze dylematu nie rozgryzłam...

9. Co Ciebie inspiruje
Charyzmatyczne postaci. Osoby dla mnie wyjątkowe. Różne miejsca. Ciekawe wydarzenia. Inaczej mówiąc, wszystko, co w jakiś sposób pobudza mnie do myślenia i działania.

10. Czy jest taki film, który oglądałaś wielokrotnie
Tak. Kevin Sam w Dom i Kevin sam w Nowym Jorku:) A poza tym Młodzi Gniewni.

Tym razem nie będę nikogo nominować. Idę się brać za szycie;)

11 komentarzy:

  1. Pięknie odpowiedziałaś na pytania, wyczerpująco i widać że z sercem a nie na odczepnego.Wiedziałam komu przekazać wyróżnienie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Odpowiadałam przede wszystkim szczerze, co naprawdę myślę na ten temat. Mam nadzieję, że dałam się trochę lepiej poznać. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło czytało mi się Twoje odpowiedzi! Widać, że są one naprawdę bardzo przemyślane. No i fajnie było dowiedzieć się co nieco o tym, skąd wzięły się u Ciebie pasja do szycia i sam pomysł na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrielle:) Przemyślane, ale szczere, pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy, ubrana w słowa:)

      Usuń
  4. Fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje i bardzo fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Należy Ci się.
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger