Bluzka koszulowa w kratkę za 0 zł.

Tytuł stąd, że tkanina wiskozowa (tylko grubsza od takiej stereotypowej) wykorzystana do uszycia koszuli pochodzi z recyklingu, kiedyś była długą spódnicą. Z recyklingu są także guziki wykorzystane do zapięcia i przy mankietach, w związku z tym koszt uszycia bluzki wyniósł mnie okrągłe 0 zł. Nawet pasującą nitkę miałam pod ręką. Moda ekologiczna i odpowiedzialna pełną parą tym razem:)

Bluzka koszulowa została uszyta na przełomie lata i jesieni ubiegłego roku. Po kolorystyce łatwo to w sumie wywnioskować:). Jako wykrój wykorzystałam ten z gazety Szycie 5/2018, ten sam, według którego uszyłam koszulę z wiskozy w kwiaty, zmieniłam tylko dekolt. Zamiast kołnierza na stójce zrobiłam dekolt w serek obrzucony lamówką. Wszystko dlatego, że moim zdaniem bluzka w tej formie i wzorze z kołnierzem pod szyję wyglądałaby trochę zbyt staroświecko i konserwatywnie:) No i zamiast zapięcia na zatrzaski wybrałam guziki.

Po uszyciu bluzki i obejrzeniu zdjęć muszę przeprosić wykrój z gazety za oskarżenia o to, że rękawy nie są tak szerokie, jak na zdjęciu pokazowym się wydają. Pisałam o tym więcej we wpisie o koszuli z wiskozy, więc odsyłam do niego:) Szerokie jednak są i takie bardzo mi się podobają.












12 komentarzy:

  1. The tailoring, puffy sleeves, stitching of the seams and V-neck collar of that blouse you created from a long skirt look very well crafted. The checkered blouse you created looks very attractive styled with the black trousers! You look fabulous showcasing the outfit!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta bluzka :) Rękawy są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O łał efekt jest świetny :) Super:)
    Pozdrawiam i dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszła bluzeczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie prezentuje się ta bluzka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Aż zazdroszczę takich zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę zdolności, koszula prezentuje się bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka , podoba mi się bardzo fason rękawów . Wykończenie na medal!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita Mario - Tamaro.
    U Ciebie żaden ciuszek się nie zmarnuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely blouse!! I love those sleeves<3 <3
    Your works always are inspiring!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger