Majowe wiosenno letnie stylizacje

Maj za nami. Przeleciał mi ten miesiąc nawet nie wiem kiedy. U mnie sporo się działo, zatem to jest pewnie przyczyną dla której upływu czasu nawet nie zauważyłam. Więcej zdecydowanie działałam ostatnio "w terenie", niż tutaj na blogu. Moje zajęcia powoli dobiegają końca, zatem staram się jeszcze wyciągnąć z nich jak najwięcej. W wolnym czasie szyję również nowe rzeczy nie związane z zajęciami, z których część czeka już na zdjęcia lub na publikację. Mimo to udało mi się znaleźć czas na zrobienie kilku zdjęć stylizacji, jakie wybierałam w maju. Zapraszam zatem na ich przegląd:)

Gdy tylko uszyłam spódnicę z czarnej dresówki, to miałam przeczucie, że na sezon wiosenno- leni będzie ona jedną z moich ulubionych części garderoby. Już kilka razy zdążyłam ją założyć, bo jest bardzo wygodna i do wielu rzeczy pasuje. Tu połączyłam ją z czerwoną bluzką, również własnego wykonania, cienkimi czarnymi rajstopami z delikatnym kwiatowym wzorem i balerinkami. Ot, taka stylizacja do szkoły:


Bluzka: DIY
Spódnica: DIY
Rajstopy: Calzedonia
Baleriny: Wittchen

W maju rozpoczął się sezon na szorty:) To wcześniej niż w ubiegłym roku, gdyż wtedy krótkie spodenki i sandałki zaczęłam zakładać dopiero w czerwcu. Postanowiłam, że jednak będę nosić szorty, które uszyłam na zajęciach, a które miały być tylko ćwiczeniówką i zestawiłam je razem z luźną białą bluzką z nadrukiem. Stylizacja na co dzień, bardzo wygodna:


Bluzka: n/n
Szorty: DIY
Baleriny: H&M
Torba: H&M

Tu już zestaw na nieco zimniejszy dzień. Wtedy do łask wracają długie spodnie i bluzki z rękawem:


Tunika: H&M
Spodnie: DIY
Baleriny: Wittchen
Torba: H&M

Tak ubrałam się na imprezę ze znajomymi. Dopasowane ubrania + buty na obcasie (wbrew pozorom całkiem wygodne) to zestaw, który nigdy nie zawiedzie:)


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Prima Moda
Torba: CCC

Na upalny dzień znowu wybrałam czarne szorty z zakładkami. To chyba są moje nowe ulubione letnie krótkie spodnie:


Bluzka: Diverse
Szorty: DIY
Sandałki i torebka: CCC
Okulary: Ray Ban

47 komentarzy:

  1. Spódnica mi się podoba, przydałaby mi się podobna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne wszystkie zestawy, choc dwa ostanie podobaja mi sie najbardziej! W dzinsach z czarna bluzeczka i szortach wygladasz bardzo zgrabie, Mario Tamaro!

    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. J'aime! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Cię w czerwieni!:))
    Proszę o więcej ciuszków w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz w tych szortach:) Podobają mi się takie luźniejsze wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarta stylizacja <3 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No no jaki talent! świetnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica z pierwszego zdjęcia bardzo mi się podoba :) A Ty we wszystkich propozycjach wyglądasz dobrze ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Ci wyszły spodnie i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna jest ta czarna spódniczka ,jak dla mnie byłaby super ponieważ mam 177 cm wzrostu i nareszcie miałabym coś dłuższego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz odwrotny problem do mojego, na mnie ubrania bez żadnych poprawek czy wykroju na miarę są z reguły za dlugie:) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  11. Stylizacja pierwsza bardzo kobieca :) i pod mój gust.
    Serdecznie gratuluję, że zdałaś egzamin z krawiectwa, warto się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę z szycia. Ja jej mam tak tyle, że marzy mi się aby ją komuś przekazać ... zastanawiam się nad własną szkołą mody, kroju i szycia :) 20 lat wiedzy to myślę, że jest czego nauczyć kursantów. Może kiedyś osiągnę to... a czas pokaże :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Zatem, może taka szkoła to dobry pomysł? Jestem pewna, że chętnych do pozyskania wiedzy by nie zabrakło, a 20 lat doświadczenia to dużo czasu, to też i wiedzy mogło się dużo uzbierać:)

      Usuń
  12. Pracowicie minął Ci ten maj. Bardzo fajne rzeczy stworzyłaś. Pierwsza stylizacja szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Fakt, że w maju pod względem krawieckim dużo się u mnie działo:)

      Usuń
  13. piękne ubranka , szczególnie te DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele, bardzo ciekawych propozycji na wiosenno-letnie dni. Jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy. Spódniczka jest świetna i nie dziwie się, że tak szybko stała się jednym z ulubionych elementów Twojej garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:)Fakt, zrobienie tych wszystkich rzeczy wymaga dużego nakładu pracy, ale za każdym razem, kiedy zakładam coś swojego, to wiem, że warto:)

      Usuń
  15. Great looks Maria. I love the red top. Looks stunning on you darling. Have a great weekend.

    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dear Tamara, red suits you very well and I like it how you styled the shirt with the skirt!
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love second outfit!
    It is so summer!!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.Przejrzałem Twoje zdjęcia i najbardziej mi się podoba Twoja fotka z czerwoną bluzką i uszytą czarną spódnicą.Fajnie by było gdybyś jeszcze spróbowała dopasować niebieską albo fioletową bluzkę do tej sukienki.W każdym razie ta fotka mi się najbardziej podoba.Jesteś na tej fotce pełna życia i bardzo elegancka i kobieca.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger