Stylizacje lutowe

Luty to moim zdaniem ostatni typowo zimowy miesiąc, ale w tym roku  doświadczyliśmy pogody bardziej wiosennej, niż zimowej. Akurat cieszy mnie taki stan rzeczy, bo nie bardzo lubię śnieg i mrozy -10, no, chyba, że jestem akurat w górach na nartach:) Dodatkowo, mogłam w mojej garderobie zacząć pewne zmiany związane ze zbliżająca się wielkimi krokami cieplejszą połową roku. Do łask powróciły spódnice i nawet sukienkę ubrałam:) A oto podsumowanie stylizacji publikowanych w lutym na Facebooku.

Co robi letnia czerwona mini spódnica w stylizacji lutowej? Pasowała mi jak ulał do stylizacji walentynkowej, a że mrozu nie było, mogłam sobie pozwolić na założenie spódnicy i rajstop bez obaw o przemarznięcie:) A te piękne, kwieciste rajstopy to chyba mój najbardziej spontaniczny zakup, jakiego kiedykolwiek w życiu dokonałam.

rajstopy w kwiaty

Wdzianko: Vero Moda
Top: DIY
Spódnica: DIY
Rajstopy: Calzedonia
Botki: n/n
Torba: Jacqueline Riu

A tu już bardziej jesienny klimat został przywołany. Brąz i ciemna zieleń, lubię takie połączenia:) Oto jedna z lutowych stylizacji codziennych:

spodnie sztruksowe

Narzutka: n/n
Top: Reserved
Spodnie: DIY
Buty: n/n
Torba: Jacqueline Riu

W kolejnej codziennej stylizacji zaczęłam już przemycać wiosenne inspiracje. Dwuczęściowa bluzka z zielonej i kwiecistej dzianiny i naszyjnik z kwiatkiem rozjaśniają ten ubiór:

bluzka z dzianiny w kwiaty

Bluza: Vero Moda
Bluzka: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: Kazar
Torba: H&M
Naszyjnik: Yves Rocher

A na spotkanie ze znajomymi wybrałam nową sukienkę w drobne kwiatki uszytą podczas zajęć. Miała być na lato, bo ma krótki rękaw, uszyta jest z dość cienkiego materiału i  nie zawiera podszewki, ale podczas przymiarek odkryłam, że i w stylizacjach jesiennych i wiosennych całkiem fajnie się prezentuje.

sukienka damska w kwiaty

Narzutka: n/n
Sukienka: DIY
Rajstopy: Calzedonia
Buty: Kazar
Pasek: n/n
Torba; H&M
Brelok: DIY

16 komentarzy:

  1. Great recap on all you outfit you look fabulous in.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sa brdzo interesujace, ale najbardziej podoba mi sie pierwsza i ostytnia. Sa swietne:)

    Serdecznie Cie pozdrawiam Mario Tamaro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great Outfits! i love the Dress with the Boots and Cardigan :)

    lovely Greetings

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się stylizacja numer dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się przedostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 2 bardzo mi sie podobają :) a top ze wstawka i te spontaniczne rajstopy -extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej urzekła mnie stylizacja nr 1, świetna spódniczka a w połączeniu z tymi rajstopami wygląda genialnie! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger