Wakacyjne stylizacje w lipcu

Witam wszystkich po dłuższej przerwie w pisaniu bloga spowodowanej moim wyjazdem wakacyjnym. Przez niemalże dwa tygodnie byłam na wczasach w moim ulubionym Gdańsku. Urlop chciałam wykorzystać maksymalnie, znalazłam więc czas  na plażę, spacery, wycieczki, a nawet teatr... Czas ten wspominam bardzo miło, a przy okazji nabrałam mnóstwo nowej energii do działania:)

Zdaję sobie jednocześnie sprawę, że pod względem szyciowym lipiec nie był zbyt owocny. Maszyny ani przyborów do szycia ze sobą nie zabieram, bo nawet nie miałabym kiedy z nich skorzystać. Z odwiedzaniem Waszych blogów także zalegam niemiłosiernie. Bardzo Was za to przepraszam i obiecuję, że powoli zaległości zacznę nadrabiać. 

Urlopowa atmosfera za to sprzyjała uwiecznianiu stylizacji. Jedne sfotografowałam za pomocą telefonu (to one były regularnie wrzucałam na Facebooka), inne aparatem, ale te pokażę dopiero dziś, bo nie miałam ich jak przerzucić na urlopie. Kolejność stylizacji będzie w miarę chronologiczna.

Ta stylizacja jest jeszcze mało wakacyjna. Wybrałam ją na na spotkanie i spacer z koleżanką jeszcze przed moim wyjazdem. Dzień był wtedy pochmurny i niezbyt ciepły. Miało być wygodnie, ale też niebanalnie:

bluzka z koronki w kwiaty

Kurtka: n/n
Bluzka: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Baleriny: Wittchen
Torba: Monnari

Na rozpoczęcie urlopu i długą podróż w sam raz okazała się dwustronna bluzka w kwiaty:

bluzka w kwiaty na lato

Bluzka: DIY
Szorty: H&M
Sandałki: CCC
Pasek: Tally Weijl
Torba: Jacqueline Riu
 Brelok: DIY

Następnego dnia po przyjeździe pogoda nie sprzyjała plażowaniu, zatem udałam się na pierwszy spacer zapoznawczy z okolicą. Okazało się, że Jelitkowo, w którym mieszkałam, było położone bardzo blisko Sopotu. Po raz pierwszy miałam okazję być tam nieco dłużej i przekonałam się, że to całkiem urocze miasto. Na spacer wybrałam również wygodny zestaw z bluzką z naszywkami:


Kurtka: H&M
Bluzka: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: H&M
Torba: Monnari
Brelok: DIY

Tu pierwsza stylizacja zrobiona za pomocą aparatu, której nie zamieściłam wcześniej. Tak ubrałam się na następny, popołudniowy wypad do Sopotu:

wzorzyste szorty na lato

Kurtka: n/n
Bluzka: Reporter
Szorty: DIY
Sandałki: CCC
Torba: Monnari
Brelok: DIY

Moje wzorzyste szorty w kolejnej odsłonie, tym razem na jeszcze cieplejszy dzień, plażę i popołudniowy spacer na molo w Gdańsku Brzeźnie:

szorty wzorzyste

Bluza: Vero Moda
Bluzka: Reporter
Szorty: DIY
Sandałki: CCC

Zestaw na całodniową wycieczkę do centrum Gdańska. Z moją czerwoną dzianinową bluzką:

 czerwona bluzka

Kurtka: n/n
Bluzka: DIY
Szorty: H&M
Pasek: Tally Weijl
Buty: H&M
Torba: Monnari
 Brelok: DIY

Z telefonu udało mi się zrobić zdjęcie jeszcze ostatniego dnia, tuż przed wyjazdem do domu. Na ostatni urlopowy spacer wybrałam znowu moją czerwoną dzianinową bluzkę (wybaczcie jakość, wcześniej nie zauważyłam):

czerwona bluzka z dzianiny

Kurtka: n/n
Bluzka: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: H&M
Torba; Jacqueline Riu 

Jeśli chcecie być na bieżąco ze stylizacjami, to zapraszam do zaobserwowania bloga na Facebooku:)

31 komentarzy:

  1. You look pretty and fabulous in all the images.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje na lato, masz świetne te sandałki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice pictures! Noora / www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie, najbardziej podoba mi się druga stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja kurteczka z szerokimi rękawami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szorty w paski mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też właśnie wróciłam z urlopu i nadrabiam mega zaległości ... cudne stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe letnie stylizacje. Pozdrawiam właśnie z nadmorskiego Mielna. Powolutku nadrabiam zaległości blogowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW this is just amazing!! Great post, can't wait to read the next one!!
    Thanks a bunch for your support on my blog,I am glad you liked my recent post on My Pan AM Experience:
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje super, ale widzę, że pogoda nie do końca Cię rozpieszczała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Była ok, dużo słonecznych dni, ale kilka pochmurnych. Zdarzało się, że rano było pięknie, a po południu padał deszcz. Zdjęcia robiłam głównie właśnie popołudniami, podczas spacerów i wycieczek, na plażę aparatu nie zabieralam:)

      Usuń
  11. Byłaś w Gdańsku? Ja też :D Może się gdzieś minęłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam:) Mieszkałam w Jelitkowie, ale często jeździłam do centrum.

      Usuń
  12. Stylizacje świetne i najważniejsze, że odpoczęłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Odpoczelam i naładowalam baterie na długi czas:))

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! Odpoczelam i naładowalam baterie na długi czas:))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger