Stylizacja na upalny letni dzień

Prawie skończyłam szyć nowe szorty, jednak ostatnio nadal mam sporo rzeczy do zrobienia na uczelnię, dlatego trochę się zejdzie, zanim opublikuję tutaj efekty mojej pracy. Do końca czerwca tak niestety będzie. Pocieszające jest trochę, że to już ostatni semestr i koniec studiów:) Ponieważ jednak pogoda rozleniwia i odciąga od książek, kserówek i komputera, postanowiłam podczas popołudniowej przerwy przygotować sesję zdjęciową w ogrodzie. W efekcie powstał dzisiejszy wpis o stylizacji na luzackie, upalne letnie dni. Jeśli ktoś chce się teraz oderwać od codziennych zajęć razem ze mną, to zapraszam do lektury:)

Moim celem było stworzenie stylizacji, która jest przede wszystkim luźna, niezobowiązująca i wygodna nawet przy +30 stopniach, a jednocześnie kolorowa i z fantazją. Myślę, że wszystkie warunki zostały spełnione:) Krótki top użyty do tego zestawu pokazywałam już kiedyś TUTAJ. Połączyłam go razem z krótkimi, prążkowanymi szortami, czarnym paskiem pasującym do gipiurowych wstawek i kwiecistymi jasnoróżowymi butami. Taka stylizacja jest perfekcyjna na dzień wolny: odpoczynek na działce, wypad na zakupy, spotkanie ze znajomymi, spacer, wczasy itd itp:). 








I jeszcze pochwalę się kilkoma znaleziskami z ogrodu:



Bluzka: DIY
Szorty: H&M
Pasek: Tally Weijl
Okulary: Ray-Ban
Buty: H&M

41 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się Twoje balerinki - te kwiatuszki dopięłaś sama, czy są oryginalnie doszyte? Bo mam identyczne spinki do włosów, też zresztą z HMu :D Co do ubioru na upały, to ja zdecydowanie preferuję spódniczki, są dużo bardziej przewiewne niż szorty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty są razem z butami:) Możliwe, że wtedy była cała seria z tym motywem w H&M często są takie serie:) Spódnice ostatnio też często wybieram, głównie na uczelnię. spotkania i na wyjścia ogólnie:) jednak w ze spodniami zawsze się przepraszam w dni wolne, gdy chcę mieć więcej swobody:)

      Usuń
  2. Stylizacja świetna, na luzie . Pozdrawiam cieplutko,

    OdpowiedzUsuń
  3. You look stunning great outfit doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też przeprosiłam szorty. Nie nosiłam ich już dłuuuuuugo... Zazwyczaj w upalne dni noszę spódnice, ale było już tak gorąco, że krótkie spodenki wydały mi się najodpowiedniejsze :)) Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z szortami zawsze przepraszam się przy jednej okazji- gdy wybieram się na rower. A że wiosną i latem jest to mój ulubiony sposób przemieszczania się z punktu A do B, to dość często je wybieram, a spódnice zostają np. do miasta, na uczelnię:) Dziękuję:)

      Usuń
  5. Wakacyjna, luźna stylizacja - super wyglądasz! :-) Powodzenia na egzaminach! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement, nie- dziękuję za egzaminy ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz :) Podoba mi się nawet bardziej niż poprzednia :) tylko jedno ale - nie lubię plecionych pasków, ale to moje prywatne upodobanie :) Powodzenia na uczelni, ja też mierzę się z egzaminami teraz, ale mi rozstał jeszcze rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Rozumiem, ja ten bardzo często wybieram, bo mi się podoba, a poza tym, ma możliwość dowolnej regulacji "na docisk". Paski z dziurkami dla mnie zawsze są za duże:P Nie- dziękuję Zashevka za te egzaminy, no i wzajemnie:)

      Usuń
  7. Świetna jest Twoja letnia propozycja. No i trzeba być jeszcze taką zgrabną osóbką jak Ty, żeby tak śmigać. Ogród zachwycający... Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Basiu:) Ogród to jedna z niewielu rzeczy, które mi się w moim obecnym miejscu zamieszkania podobają, więc korzystam z niego, ile tylko mogę:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Kapitalnie wygladasz, zazdroszcze figurki, a znaleziska w ogrodzie cudne..

    OdpowiedzUsuń
  9. W takie upały szorty to idealna część naszej garderoby :) kwiaty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, szczególnie, jeśli latem ktoś lubi rower:) dziękuję:))

      Usuń
  10. Balerinki urocze i Ty w tym zestawie! Bardzo dziewczęcy, pomimo portek:)))
    Zgrabna jesteś, więc noś spodenki ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkie te buciki

    ps. ale figurka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, cudowny ogród jak z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  13. na lato stylizacja idealna a do tego te Twoje baletki przegenialne!

    OdpowiedzUsuń
  14. prosto i na temat, nie ma nic lepszego niż szorty i koszulka na upalny dzionek

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your top, and what a beautiful scenario!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie udało Ci się stworzyć luźną stylizację;-) super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Jaki piękny ogród. Wspaniałe fotki. Pięknie wyglądasz. Top bardzo fajny.Ładne kolory. Piękne butki!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna bluzka, ma super wzory, a stylizacja w sam raz na upały:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger