Liebster blog award


Otrzymałam wyróżnienie od Iwony z Moje słoneczne szycie w pełnym Słońca Paragwaju. Moim zadaniem było znaleźć 11 blogów o niższej liczbie obserwujących. Nie było to łatwe, bo jak się okazało, ja w większości znacznej zaglądam na te, co maja bardzo rozbudowane fankluby:) 

Poszukałam jednak uważnie i tak oto wybrałam 11, którą wyróżniam nagrodą liebster blog award:



Zadaniem dla wymienionych powyżej jest wkleić na blogu baner liebster blog award (zdjęcie na początku notki) i nominowanie 11 blogów o niższej liczbie obserwujących. Oczywiście, zadanie jest dla chętnych, więc jak ktoś nie chce, to nie musi:) Iwona darowała wyróżnionym pytania, więc ja też będę miłosierna i dam Wam odpocząć lub pracować:)

Miłego pogodnego lipcowego dnia:)

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger