Nowy Rok Blogowy

Dziś mijają 2 lata od opublikowania pierwszego wpisu na tym blogu. Z tej okazji chciałabym z całego serca podziękować wszystkim odwiedzającym, obserwującym i komentującym za ich nieustanną obecność.

O tym, że czytelnicy są dla bloga tym, czym są zyski dla biznesu przekonałam się na własnej skórze już w czasach licealnych, gdy próbowałam pisać mojego pierwszego bloga. Był to taki typowy pamiętnik nastolatki, która pisała o wszystkim i o niczym. Odwiedzających było jednak jak na lekarstwo, a ja nie czując się zbytnio zmotywowana do uzupełniania treści, szybko dałam sobie z nim spokój.

Dwa lata prowadzenia bloga tematycznego nauczyło mnie, że ludzie chętniej poświęcają czas na czytanie o  cudzej pasji i osiągnięciach. Przekłada się to na liczbę odwiedzin, a jednocześnie na moją motywację do pisania. Ten blog zapewne nie istniałby tak długo, gdyby nikt na niego nie zaglądał. Nie chciałoby mi się uzupełniać treści, gdybym miała to robić tylko i wyłącznie dla siebie.

Niemalże wszyscy robili podsumowania na blogach w okolicach sylwestra. Ja postanowiłam z tym zaczekać do okazji, jaką jest rocznica. To w końcu Nowy Rok Blogowy:)  Zatem, przed wami 10 moim zdaniem najbardziej udanych prac z minionego roku:


Pierwsza i do tego udana próba szycia jedwabiu. Dodatkowo ma piękny kwiatowy wzór i wygodny fason:

białe bluzki z jedwabiu



Bo wreszcie trochę zaszaleję z fasonem spodni. Choć jeszcze ani razu ich nie założyłam, to czuję, że tego lata zaszczycą niejedną stylizację:

spodnie na lato


Hit minionego sezonu jesienno- zimowego. Luźna, wygodna, ciepła i w pięknym kolorze:

bluza zielona z dzianiny


Bo jest uniwersalna, a dzięki koronce niebanalna:

bluzki z koronki

 5. Szerokie szorty w kwiaty

Pierwsze podejście do spodni z szerokimi nogawkami. Zachęciły do uszycia kolejnego, podobnego fasonu:

szerokie szorty

6. Dwuczęściowa bluzka

Przypadkowy pomysł to czasami najciekawszy pomysł. Zestawienie resztek po asymetrycznej bluzce wraz z bluzką z sh:

dzianinowe bluzki

7. Ołówkowa czarna spódnica

Wreszcie spódnica, która na niejedną okazję się przyda:

spódnica midi ołówkowa

8.  Przeróbka koronkowych szortów

Dobrze, że je przerobiłam. Zamiast kolejnego ciucha czekającego na dnie szuflady na lepsze czasy, mam całkiem uniwersalne szorty o pięknej, koronkowej fakturze:

szorty z koronki czarne

9. Bluzka kombinowana z baskinką

Kolejny dowód na to, że czasem przypadkowy pomysł to najlepszy pomysł. To moim zdaniem jedna z ciekawszych przeróbek:

bluzka z baskinką i koronką na lato

10. Opaska z kwiatami

Podczas zimnych wiosennych dni jest najczęściej wybieranym nakryciem głowy:

opaska na włosy

Warto wspomnieć również, że w ubiegłym Roku Blogowym aż 2 razy znalazłam się w  galerii Burdy. Docenione zostały moje szorty w kwiaty w numerze 8/2014 i asymetryczna bluzka w numerze 12/2014.

I oby nadchodzący Rok Blogowy był jeszcze bardziej udany:)

51 komentarzy:

  1. ale czas leci! kolejny swietny rok z Toba i mam nadzieje jeszcze lepszy przed Toba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko leci, a ile przy okazji się dzieje:) Dziękuję, moim zdaniem będzie on jeszcze lepszy:)

      Usuń
  2. Gratuluję rocznicy:-) Twoje prace są świetne :-) Najbardziej podoba mi się ta dwuczęściowa bluzeczka :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:) Ta bluzka teraz cieszy się powodzeniem:)

      Usuń
  3. Marysiu, gratuluję rocznicy i życzę kolejnych szczęśliwych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Jak na razie z blogiem nie planuję się rozstawać.

      Usuń
  4. Hi dear
    Great outfits, you are so stylish!
    Love the first tee
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. You do impressive work I'm lucky if I could sew a hem hehe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi darling,
    marvellous selection of looks! I love the first one so much!!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow lovely looks!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby tak dalej!!! :) Gratulacje i kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool outfits 5 & 9 are my favorites :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!!Fajnie, że coś takiego jak blog istnieje i możemy spełniać swoje małe marzenia:))
    No i możemy się poznawać:)))
    Fajne ciuszki tworzysz i życzę Ci Marysiu jeszcze wielu blogowych lat:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Edyta:) To prawda, dobrze, że blogi wynaleziono. Jest możliwość, aby mieć swoje małe miejsce w sieci.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Congratulations! Keep up the good work and I love all your pieces so much <3
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    International Giveaway: Zatchels Bag as Thank-You for the Supporter of my Hobby
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Really love every single look!
    Kisses

    NEW OUTFIT

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Tobie dalszych sukcesów i jak najwięcej czytelników. Z tej dziesiątki prac wybieram dwie bluzkę dwuczęściową i kombinowaną z baskinką są super !!! Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful Outfits ,you look amazing!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. Happy blog anniversary. Here's to many more to come. Amazing outfits.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Udany kolejny rok, oby tak dalej! Bardzo mi się spodobała bluzka pod nr 6, aż poszłam poczytać. Fajne połączenie. Będę tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobała, zapraszam częściej:)

      Usuń
  17. Owocny roczek i jeszcze owocniejszego życzę jesteś bardzo utalentowana io wszystkie prace bardzooo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam przeczucie, że będzie jeszcze bardziej udany:) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  18. Lots of beautiful outfits, you look wonderful :) x

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza koszulka bardzo fajna, w ogóle masz ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. so stylish looks!!!
    http://laviecestchic.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo wpadła mi w oko dwuczęściowa bluzka takie uwielbiam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że bluzka się spodobała, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  22. Great recap babe, perfect looks!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger