Opaska dzianinowa z kwiatami

Szykuję się aktualnie do wyjazdu  i chyba nie byłabym sobą, gdybym w ostatniej chwili nie wpadła na pomysł uszycia sobie czegoś nowego z tej okazji. Tym razem wybór padł na opaskę do włosów z dwóch powodów. Po pierwsze, wyjeżdżam w góry, a tam rzeczy na głowę nigdy za wiele. Po drugie, akurat miałam odpowiedni materiał do jej uszycia pod ręką. Jest nim zielona dzianina dresowa, którą część z Was może kojarzyć z wpisu o bluzce z zakładkami uszytej na podstawie wykroju z Burdy 8/2014 i dwuczęściowym topie z krótkim rękawem. Zostało mi jeszcze trochę resztek tej dresówki, z których ubrania już nie da się zrobić, ale jakieś małe dodatki tak. Dzięki jej intensywnemu kolorowi mogę także przemycić do mojego ubioru trochę wiosny:)

Do wykonania opaski nie użyłam żadnego wykroju. Wystarczyło mi  jedynie zmierzyć obwód głowy i dodać niezbędny zapas na szwy. Ponieważ nie chciałam, aby była ona taka zwyczajna, postanowiłam ozdobić ją trzema kwiatkami z tego samego materiału. Ich płatki zostały wycięte "na oko", pilnowałam tylko, aby były w miarę podobnej wielkości. Szycie opaski było bardzo łatwe i szybkie. A oto rezultaty:

opaska z dzianiny

opaska na włosy

opaski dzianinowe do włosów

opaski z dzianiny do włosów

opaska z dzianiny na głowę

opaska z dzianiny z kwiatami na głowę

opaska do włosów z kwiatkiem

A ja tymczasem wracam do pakowania. Nowy wpis ukaże się zapewne po moim urlopie. Trzymajcie się i do napisania:)

76 komentarzy:

  1. Tamaro piekna ta opaska, podpatrze ok milego pobytu w gorach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Pobyt był pod wieloma względami udany.

      Usuń
  2. Nie lubię i nie noszę takich opasek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I never worn those head bands, it's so cute!!! ;) xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło. :)
    Miłego urlopowania się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a beautiful headband and I like also the colour of it! This colour fits you!
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna opaska , kwiat pięknie zdobi . Miłego urlopu . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Genialna, bardzo mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty hairband! It's suits you well<3 have a nice day! Noora/ www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna opaska, miłego urlopowania oraz powodzenia w poszukiwaniu nowych inspiracji na nowe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Urlop do miłych na szczęście należał, a i inspiracji się trochę znalazło:)

      Usuń
  10. Opaska w moim stylu! Są kwiaty!!! I jest piękna zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  11. You look beautiful darling!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i bardzo pomysłowa. Miłego pobytu w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, ja jakoś nie mogę przekonać się do opasek :) Urlopu zazdroszczę! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo ja je bardzo lubię, bardziej niż czapki:)

      Usuń
  14. coś wspaniałego marzy mi się podobna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful Idea! It looks gorgeous :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post
    Would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Opaska bardzo fajna, w pierwszym momencie myslałam ze to z cienkiego filcu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow very pretty!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  19. very pretty headband! great job!

    OdpowiedzUsuń
  20. what a gorgeous headband!
    I really like this dark green colour...and the flowers are so artfully done!
    my compliments<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna opaska. Mam nadzieję, że przyda się na urlopie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Nie przydała się, w górach jeszcze była zima na całego.

      Usuń
  22. Pomysłowo, ładnie Ci w tej opasce, ciekawy kolor...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i również pozdrawiam!

      Usuń
  23. Podziwiam Cię za cierpliwość do szycia. Chociaż to pewnie nie kwestia cierpliwości, ale pasji. Mnie szlag trafia, kiedy wyciągam maszynę, żeby skrócić spodnie czy bluzkę ;-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kwestia pasji, ale i cierpliwości. Bez cierpliwości, pracy, aktywności, uczenia się żadna pasja się nie rozwinie, pozostanie po prostu zainteresowaniem.

      Usuń
  24. Have a great evening, kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cute head band!!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna opaska, ładnie w niej wyglądasz :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for your kind words! xx Rena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger