Przechwałki:) poza tym pod Warszawą się nie szyje

Na razie wpadam tu tylko na chwilkę, aby się pochwalić, że lipcowa Burda opublikowała zdjęcie mojej pelerynki #131 8/2012. Pisałam o niej więcej tutaj:  http://maria-tamara-moda-i-szycie.blogspot.com/2013/04/peleryna.html

A oto zdjęcia z galerii czytelniczek:


Cieszę się bardzo, bo to moja pierwsza publikacja uszytej rzeczy w gazecie:)) Gratuluję również pozostałym wyróżnionym:)

Przy okazji jednak się okazało, że w mojej miejscowości pod Warszawą się nie szyje. Przynajmniej oficjalnie. Jak się dowiedziałam, że moje zdjęcie jest w Burdzie, popędziłam do sklepu, aby ją kupić. W efekcie odwiedziłam 2 sklepy w okolicy i gazety nie znalazłam:/ Nabyłam ja dopiero wczoraj w empiku przy okazji większych zakupów.

Poza tym, uszyłam nową rzecz i jak tylko wybiorę zdjęcia to opublikuję:)

Pozdrawiam:)

32 komentarze:

  1. ciesze sie razem z Toba xxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, fajnie jest widzieć własne zdjęcie w gazecie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) tak, to bardzo fajne uczucie, a jeszcze fajniejsze chwalić się nim dookoła:)

      Usuń
    2. Tym bardziej takie fajne zdjęcie z taką modelką :). Bardzo mi się podoba pelerynka i Ty w niej :).

      Usuń
  3. gratulacje! Miło jest mieć taki numer, w którym się jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) będę trzymać na pamiątkę dla potomków;)

      Usuń
  4. Jak to miło zobaczyć coś swojego w gazecie, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło:) tym bardziej, że pierwszy raz się cokolwiek mojego ukazało w gazecie:)

      Usuń
  5. Noooo gratuluję :) powinnaś być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wiedziałam że gdzieś ją widziałam ale nie mogłam przypomnieć sobie gdzie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje, pewnie jesteś dumna,że pokazali twoje zdjęcie w gazecie. :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam i od razu poznałam :). Gratuluję, pelerynka zasługiwała na zaprezentowanie się większej publiczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) wysłałam to zdjęcie, aby spróbować i miło, że się redakcji spodobała:)

      Usuń
  9. Gratuluję :) Tak takie rzeczy potrafią cieszyć i dać kopa do nastepnych działań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) motywację do działania mam bez przerwy, teraz jest mi bardzo miło, że moja praca została doceniona:)

      Usuń
  10. Serdecznie gratuluję:) Pelerynka cudowna!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Mam tę Burdę i podziwiałam Twoją pelerynkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo! Gratuluję! Pelerynki i publikacji, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zwróciłam uwagę na zdjęcie pelerynki w Burdzie, bardzo mi się spodobała. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger