Bluzka w barwach (jeszcze) jesieni

Witam wszystkich w Nowym Roku:) Mam nadzieję, że rozpoczął się Wam co najmniej dobrze. Trochę mnie tu nie było, dlatego nadrabiam zaległości i opublikuje bluzkę, którą uszyłam jakoś na jesieni, co widać na załączonych obrazkach. Nie chciałam jednak robić nowych zdjęć w bardziej zimowej scenerii, bo uważam, że to, jak tło pasuje do kolorystyki bluzki to mistrzostwo:). 

Jeszcze latem zamówiłam ze sklepu Nitka Kłębek tkaninę wiskozową w drobny, kwiecisty wzór. To delikatny materiał, w sam raz na luźną, wygodną bluzkę w nieco folkowym stylu. Uszyta została według wykroju z Anna Moda na Szycie 4/2014, numer 26 . Już kiedyś szyłam na jego podstawie bluzkę w kotki, fason doskonale się sprawdził, więc z przyjemnością do niego powróciłam. Do nowej bluzki dodałam jedynie ściągacz w pasie, zrobiony za pomocą kilkunastu rządków gumonici. Bluzka dzięki temu jest bardziej dopasowana w pasie, ale jednocześnie bardzo wygodna. Podoba mi się jaki efekt uzyskałam:)





Ile jest rządków gumonici, nie wiem:) Na pewno bardzo dużo, bo zależało mi, aby pas, jaki tworzą był szeroki.


Na zbliżeniach widać też piękno drobnego, kwiecistego wzoru, jaki wybrałam:



24 komentarze:

  1. Bluzka jest śliczna:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest śliczna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluzka :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzeczka :) niby kolory jesieni ale wiosną też świetnie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) Lubię też sukienki w takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kwieciste bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a lovely blouse and beautiful print!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself


    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentuje się ta bluzka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta bluzka :)
    I Twoje włosy cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta bluzka, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna! I model i motyw kwiatów. Bardzo lubię kwiatowe akcenty ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. What a beautiful blouse, Maria! You are talented!!

    akiko
    https://kimonosnack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam kiedys spodnice z bardzo podobnego materialu.Sliczna bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Prześliczna! Wzór naprawdę uroczy, ja uwielbiam taki kwiatowy design :) A ten fason jest cudowny! Jak ja bym chciała umieć robić takie cuda :) Mam maszynę do szycia, ale dopiero się uczę. Moja największa trudność - prosty szew :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka piękna w takim ludowo-folkowym klimacie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bluzka! Świetnie na Tobie leży :) Kolorystyka pasuje nie tylko na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za odwiedziny i z niecierpliwością czekam na kolejne uszyte perełki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka co prawda nie w moim stylu, ale jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger