Klasyka gatunku, sukienka w kwiaty na lato:)

Ach ten upływ czasu... Wydawało mi się, że niedawno dopiero zaczęły się wakacje, a już mamy połowę sierpnia. Co więcej, ostatni wpis tutaj był w maju, czyli bardzo dawno temu, jak na warunki bloga. Szczerze mówiąc, nie pisałam, bo ani nie miałam specjalnie czasu, ani weny do pracy nad tekstami i zdjęciami. Samo się to w końcu nie robi, a wśród codziennych spraw i obowiązków blogowanie łatwo odstawić na bok, a przynajmniej u mnie tak wyszło. 

Teraz piszę, bo... się stęskniłam. Za pisaniem, za pokazywaniem prac, a mam ich całkiem sporo, bo w czasie blogowej przerwy nie próżnowałam. Chociaż już każdej wolnej chwili nie poświęcam na szycie, to nadal uwielbiam mieć nowe, samodzielnie uszyte rzeczy, więc moja garderoba uzupełniana jest regularnie.

A dziś będzie parę słów o sukience z jerseyu w kwiaty. 

Jakie cechy powinna mieć najlepsza sukienka na lato? Przede wszystkim powinna być jak najwygodniejsza. W upalne dni ubranie odczuwamy na własnej skórze o wiele mocniej, niż przy innej pogodzie. Wygodę zaś gwarantują albo luźne, przewiewne fasony szyte z naturalnych tkanin, albo cieńsze dzianiny (np. jersey lub wiskozowa). 

Tym razem uszyłam dopasowaną sukienkę w piękny, kwiatowy wzór z dzianiny jersey zakupioną w Fabric Shop. Taki wzór oraz dzianina nie wymagają skomplikowanego, wieloczęściowego wykroju. Ten przygotowałam sama, górę według konstrukcji koszuli bez zaszewek (mocno dopasowana później + dodana zakładana przy dekolcie), a dół to spódnica rozszerzana ku dołowi. 






Tył sfotografowałam już w domu, bo zdjęcia robiłam tuż przed burzą.






13 komentarzy:

  1. Urzekła mnie ta sukienka. Tkanina jest śliczna i w Twoich kolorach. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous dress! The vibrant colourful floral print is extremely beautiful
    and so artistically designed that the leaves flowers look almost three dimensional.
    You look fabulous modeling it!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! nic bardziej nie cieszy jak własnoręcznie zrobiona rzecz ;) chyba muszę wrócić do szycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jest piękna :) Te kwiaty dodają charakteru tej sukience :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/09/jesienno-letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka jest zawsze w cenie, więc sukienkę o takim kroju zawsze warto mieć w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna propozycja, myślę, że nie tylko na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna ta sukienka- bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna sukienka! Idealnie w moim stylu- zarówno jeżeli chodzi o fason, jak i kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger