Oversizowa nietypowa bluza

Bluza to nie zawsze musi być bomberka. Ani dopasowana, ani też całkowicie luźna maskująca sylwetkę. Ta, która chcę dzisiaj pokazać, niech będzie na to dowodem.

Bluza uszyta została z czarnej dzianiny dresowej pętelkowej z Metry i Centymetry, na podstawie wykroju z Burda Szycie Krok Po Kroku 2/2010, model 6. Tego samego wykroju użyłam do uszycia kurtki z softshellu, którą chwaliłam się tutaj wiosną. Kurtka jest tylko nieco dłuższa i ma podszewkę. Poza tym bluza została uszyta dokładnie tak samo. 

Pamiętam, że pod wpisem z kurtką dostawałam komentarze w stylu: "Fajna bluza", bo na zdjęciach kurtka rzeczywiście ją przypominała i wtedy pomyślałam sobie, że bluza z tej formy rzeczywiście by mi się przydała:) Może nawet na jednej się nie skończy?

Bluza ogólnie nosi się fantastycznie,  jest wygodna, przytulna, przydaje się jesienną porą w domu i nie tylko. Ze względu na możliwość dopasowania jej w talii, można nosić ja nawet do wszystkich sukienek i spódnic. Ten sznurek w talii także sprawia, że wyróżnia się spoza dostępnych obecnie na rynku bluz. Także, wyszło mi dobre połączenie wygody i kobiecości.

O ile szycie bluzy było bezproblemowe, tak zrobienie zdjęć było wprost przeciwnie, bo mój aparat wyjątkowo nie lubi czerni i prawie zawsze ją zmieniał w inny kolor. Czasami na zdjęciach wydaje się granatowa, szara, a na jeszcze wpada w brąz. Zapewniam jednak, że jej kolor to głęboka czerń:).







12 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger