Spódnica millenial purple

Ostatnio znowu mam fazę na przerabianie ubrań i prawdopodobnie kilka następnych wpisów będzie tego dotyczyło. Dzieje się tak, bo miałam okazję do zrobienia kolejnych porządków, w wyniku których znalazłam kilka rzeczy, które zainspirowały mnie do stworzenia z nich nowego ubrania. Sukienka, od której zacznę ten cykl, była przeze mnie noszona jeszcze w... dzieciństwie:) Ładna jest, ale za nic nie zmieściłabym się teraz w jej górną część. A że kolor mi się podobał, teraz taki jasny fiolet zrobił się modny, postanowiłam przerobić ja na spódnicę. 

Obcięta została nie tylko góra, ale także kawałek dołu, bo był czymś poplamiony i nie dało się tego wyczyścić. Obcięty został również kawałek materiału, żeby zrobić z niego pasek. Także moja spódnica jest trochę krótsza od oryginalnej sukienki. Do letnich stylizacji będzie ja można wykorzystać. 

Składa się ona z warstwy wierzchniej, którą jest tkanina bawełniana prawdopodobnie z domieszką poliestru i spodniej, która jest w 100% bawełniana. 

Oto sukienka przed przeróbką: 


A to spódnica, jaka została z niej zrobiona:

fioletowa spódnica





Guzik i suwak również są z odzysku, były przy sukience:


Spódnica, tak jak sukienka, jest na podszewce. Sama wierzchnia warstwa jest dość prześwitująca.


16 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger