Bluzka w bieliźnianym stylu

Przerwy w pisaniu czasami są potrzebne, ale mają jedną wadę. Po nich bardzo trudno przychodzi stworzenie nowego tekstu. Nad tym, co napisać o białej bluzce w stylu bieliźnianym siedzę już od tygodnia i w końcu postanowiłam napisać cokolwiek, byle ruszyć do przodu i zakończyć ten zbyt długi blogowy przestój. 

Bluzka powstała na fali kilku przeróbek, za które zabrałam się na początku tego roku. Materiał na nią pochodzi z koszuli nocnej, którą założyłam chyba raz i nigdy więcej, bo miała koronkową, prześwitującą górę i nie podobało mi się to za bardzo. Za to dół koszuli był z miękkiej, lejącej się dzianiny, która była w sam raz na małą, luźną bluzeczkę. 

Wykrój pochodzi z gazety Szycie 5/2018, ma numer 25. Zmniejszyłam tylko dekolt, dorzuciłam marszczenie w talii za pomocą gumowych nici i wykończyłam dół za pomocą delikatnej koronki. 

W efekcie wyszła mi bluzka w bieliźnianym stylu, którą bardzo przyjemnie nosi się zarówno pod kardiganem, jak i i żakietem, pasuje do wielu spódnic i chyba z przyjemnością będę nosić ją latem:)

bluzka w bieliźnianym stylu



lace



19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trudno mi ocenić bo nie znam Twojej figury, ale rozumiem, że nie wszyscy lubią takie fasony i mogą się w nich nie czuć komfortowo.

      Usuń
  2. Śliczna bluzka, masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    Na lato będzie idealna :) bawełna świetnie się sprawdzi przy wysokich temperaturach.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdecydowanie :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam takie bluzki są moim stylu . Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka!
    Jej delikatność podkreśla Twoją urodę!
    Pozdrawiam Cię ciepło Marysiu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze wymyślisz coś ciekawego.
    Na upały, jak znalazł.
    Pozdrawiam Cię poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful blouse!!
    I also think it is great in a jacket and cardigan!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło bardzo fajnie, na lato będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny fason, podoba mi się to odcięcie na dole, koronka świetna;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger