Stylizacje majowe

Z radością stwierdzam, że ciepła, słoneczna pogoda bardzo ładnie zmotywowała mnie do większej ilości zdjęć stylizacyjnych. W ciepłe, słoneczne dni aż chce się wyjść na zewnątrz i robić zdjęcie w pięknym, ukwieconym plenerze. Oby tak dalej:)  Zapraszam na przegląd, co nosiłam w tym miesiącu.

Maj zaczął się się od wyzwania grupy Phenomenal Us, którego tematem przewodnim była stylizacja z męskim akcentem. Myślałam, że będę mieć problem ze znalezieniem w mojej szafie czegoś, co będzie pasowało do tematu, a tu niespodzianka! Pierwsze rzeczy, które wpadły w moje oko i ręce okazały się odpowiednie:)

Na potrzeby stworzenia "męskiej" stylizacji wybrałam czarne spodnie i krótką kurtkę z krepy wełnianej, która dodaje całości pazura. Termin wyzwania zbiegł się akurat w czasie z maturami i tak mi przez myśl przeszło, że gdybym była tegoroczna maturzystką, to tak właśnie ubrałabym się na egzamin:)


Kurtka: DIY
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Prima Moda

Później, jak dla przeciwwagi, ubrałam stylizację bardzo kobiecą i jednocześnie wygodną. Ołówkowa spódnica w drobny wzór została bardzo ładnie wyeksponowana na tle czarnej bluzki z koronkową wstawką i wiązaniem z przodu. I po raz pierwszy w tym roku odważyłam się także na odkryte buty:


Bluzka: n/n
Spódnica: DIY
Klapki: H&M
Torba: Jacqueline Riu

Drugie wyzwanie grupy Phenomenal Us w maju dotyczyło folkloru. Z tym tematem było odwrotnie, niż z męskim akcentem, bo myślałam, że znalezienie odpowiednich rzeczy to będzie pestka, a tymczasem zestaw, który udało mi się uwiecznić to chyba 5 opcja, jaką przymierzałam. Jestem z niej jednak bardzo zadowolona, bo pokazuje folklorystyczne inspiracje w nowoczesnym i praktycznym wydaniu:


Bluzka: DIY
Spódnica: DIY
Buty: H&M

W maju udało mi się ukończyć 3 rzeczy, których na blogu jeszcze nie opublikowałam. Jedną z nich są te oto szare, satynowe spodnie, które nosi się cudownie w upalne dni. Pod wpływem panujących obecnie trendów wróciła moja chęć do eksperymentowania z takim fasonem:)


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY (wkrótce na blogu)
Klapki: H&M
Torba: Jacqueline Riu


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY (wkrótce na blogu)
Buty: Ryłko
Torebka: CCC

Pomyśleć, że w zeszłym roku maj był taki zimny, że jeszcze w połowie miesiąca nosiłam jesienny płaszcz i botki. A teraz, jak dla odmiany, można było ubrać nawet bluzkę na ramiączka i bez żakietu ani kurtki iść na miasto i nie zmarznąć:)


Bluzka: DIY
Spodnie: Orsay
Sandałki: H&M
Torba: Jacqueline Riu

A na rower i przejażdżkę po pobliskim lesie wybrałam już bardziej sportowy zestaw:


Bluzka: Reserved
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Torebka: DIY

28 komentarzy:

  1. Czarna spódnica mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka w kwiatki jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw folkowy niesamowicie mi się podoba :) Ślicznie Ci wyszła ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje, bluzeczka w mąki cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje pięknie dopasowałaś do sytuacji. Wszystkie przemyślane i świetne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lizny ubior na taka pogode jak znalazl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się midi spódnica plisowana, bo jest w retro stylu :D
    kiedyś plisę widziałam w ZOiO https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice, ale chyba dłuższą

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod olbrzymim wrażeniem! Ja ledwo potrafię spodnie zwęzić - a gdzie tam do samodzielnej "produkcji" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobrze i umieć zwęzić, czy ogólnie dopasować. W końcu rozmiarówka sklepowa jaka jest każdy widzi:)

      Usuń
  9. Biała bluzeczka jest śliczna. Uwielbiam takie retro klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje stylizacje są super, no przede wszystkim Twoje :)
    Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje warte uwagi!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastic clothes!!
    I also love the forest and your smile:)

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger