Stylizacje lipcowe

W lipcu z systematycznością w publikowaniu stylizacji było znowu niefajnie. Tylko 3 wrzucone za jednym zamachem w połowie miesiąca to nie szczyt moich możliwości. Na swoje usprawiedliwienie napiszę tylko, że stylizacji będzie we wpisie więcej, bo w tym miesiącu miał miejsce mój wyjazd nad Bałtyk, a zdjęć nie miałam  jak przerzucić z aparatu, bo laptop znowu fochy mi strzela...Teraz chcę to nadrobić i pokazać Wam dodatkowo kilka stylizacji z mojego urlopu. Zapraszam na przegląd:)

Od niedawna latem wyjątkowo cenię sobie sukienki i spódnice. Są wbrew pozorom bardzo wygodne i upalna pogoda jest dzięki nim o wiele znośna. W dalszej części wpisu znajdzie się jeszcze więcej powodów, dla których warto je nosić:)



Sukienka: DIY
Torebka: CCC
Sandałki: H&M


Na chłodniejsze dni wybieram jednak długie spodnie i to one stają się podstawą dla całego zestawu. Szczególnie, gdy wiem, że wracać będę późniejszą porą:



Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Torba: DIY
Buty: Ryłko

Na rower wybierałam wygodne zestawy i mini torebkę na najpotrzebniejsze drobiazgi. Wiem, że łączenie ze sobą różnych wzorów ma wielu przeciwników, ale również i zwolenników, a ja myślę, że wzór na patchworkowej torebce ładnie współgra z tym na bluzce:



Bluzka: Reserved
Szorty: DIY
Torebka: DIY
Buty: Ryłko

W drugiej połowie lipca miał miejsce mój wakacyjny wyjazd do Trójmiasta. W tym roku czekałam na niego z wyjątkową niecierpliwością, ale nie z powodów zawodowych, tylko osobistych. Przerwa od wszystkiego była mi bardzo potrzebna,  także perspektywa zmiany otoczenia na niemalże 2 tygodnie była bardzo przyjemna. Początkowo Trójmiasto przywitało nas chłodną i deszczową pogodą. Tak ubrałam się na spacer do Sopotu pierwszego dnia:


Kurtka: DIY
Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Torebka: CCC
Klapki: H&M

Początkowo pogoda nad morzem była deszczowa, przez pierwsze 3 dni padało, czasami nawet od rana do wieczora. Choć moim zdaniem morze nawet przy deszczu ma swój urok i niesamowity klimat, to jednak 3 dni takiej pogody pod rząd trochę męczy. Dobrze, że tym razem w Gdańsku nie było podtopień identycznych, jak w ubiegłym roku, kiedy nawet na naszej ulicy ludzie musieli wylewać wodę z zalanych piwnic.

Później pogoda postanowiła wynagrodzić nam cierpliwość i reszta urlopu była już bardzo ciepła, słoneczna, a momentami wręcz upalna. Oto, jaką stylizację wybrałam na bardzo gorący dzień i pierwszą w tym roku wycieczkę na starówkę. Oczywiście z sukienką, luźną, cienką i bardzo wygodną:


Sukienka: DIY
Torebka: CCC
Sandałki: H&M

Gdy tylko nie padał deszcz, szliśmy na plażę, aby spędzić na niej chociaż kawałek dnia. Wystarczyło tylko, że nie padało i woda była ciepła. Zdjęć wielu z plaży nie mam, ogólnie nie uważam, aby póki co konieczne było wrzucanie tutaj swoich zdjęć w kostiumie bo żadnego jeszcze nie uszyłam. Mimo to, kostium i szorty z wysokim stanem to już nieco inna sprawa, a i całkiem fajny strój na spacer po plaży:


Góra od kostiumu: Etam
Szorty: DIY
Okulary: Ray Ban

Pobyt nad morzem w moim wykonaniu to nie tylko plażowanie i wycieczki na Starówkę. To także bardzo lubiane przez mnie spacery brzegiem morza. Tutaj zdjęcie z molo w pobliskim Brzeźnie. Spódnica, którą mam na sobie to moja najnowsza, błyskawiczna praca ukończona tuż przed wyjazdem. Była ona nie tylko elementem stroju, ale również podręczną przebieralnią na plaży:)


Bluzka: DIY
Spódnica: DIY (wkrótce na blogu)
Torebka: CCC
Klapki: H&M
Okulary: Ray Ban

W Trójmieście byłam jeszcze przez pierwsze dni sierpnia, także w przyszłym miesiącu będzie ciąg dalszy relacji z wyjazdu:)

38 komentarzy:

  1. You wore beautiful looks! I love especially the floral dresses!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się sukienka z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są świetne jak zwykle kobieco i delikatnie w dobrym stylu. Pasują do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda pogoda daje wiele możliwości jeśli chodzi o dobór ubioru. Najbardziej podobają mi się Twoje sukienki. Są pełne uroku i lekkości. Idealne rozwiązanie na ciepłe dni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe stylizacja a kwiaty na sukience są piękne :) Uwielbiam tkaniny z kwiatami - Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam, dziękuję:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Ja również zimą stawiam na spodnie, nie lubię rajstop. Za to latem uwielbiam przewiewne sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rajstopy lubię, ale zmarzluch ze mnie jak nie wiem co :)

      Usuń
  7. Fajna ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I think youa re Always beautiful, floral outfit my favorite !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie lepiej jest zmienić środowisko na urlop, gdy się zostaje w miejscu zamieszkania to go prawie wogóle nie czuć. Świetne zdjęcia z nad morza!!! Ostatni bluzeczka ze spódniczką bardzo mi się podoba , chcę zobaczyć detale :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja dlatego niemalże każdy spędzam ostatnio na wyjeździe:) Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  10. The sea side is always fun even if it rains. I love all the looks. Sorry about your laptop. Looking forward to more looks form you Maria. These are lovely.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham morze, jest to miejsce spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też w wakacje nie piszę systematycznie, ale widzę, że dotyka to wielu. ;) Sukienka w maki jest boska, bardzo podoba mi się też spódnica. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo wielu, każdy chce skorzystać z wakacyjnej pogody, która wiecznie nie trwa i z urlopu:) Mi szkoda było siedzieć w domu przed komputerem, wolałam czas spędzać na zewnątrz, było mi to bardzo potrzebne:)

      Usuń
  13. Czerwona sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie takie delikatne wzory i materialy, bardzo zreszta do Ciebie pasuja!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger